Липень традиційно знаменує початок підготовки до сезону відпусток, тож Ентоні Ваккарелло обрав ідеальний момент, аби зануритися у поетичність літньої пори. Днями креативний директор Saint Laurent випустив сезонну рекламну кампанію Shades of Summer («Відтінки літа»), що демонструє героїню бренду на відпочинку у стилі YSL.
Характерною рисою естетики Saint Laurent як за часів Іва Сен-Лорана, так і під керівництвом Ентоні Ваккарелло, завжди була чуттєвість. Тож не дивно, що саме нею сповнені кадри нової літньої кампанії. Вони, часом витончені, а часом — провокативні, належать об’єктиву південноафриканського фотографа Purienne. Режисером знімання виступив саме Ваккарелло.
Головними героїнями серії світлин і відеороликів стали американські топмоделі Френкі Рейдер та Ерін Уоссон. Позуючи для Saint Laurent, вони вдихнули у кадр свободу руху, безтурботність і впевненість. Фото звеличують жіноче тіло, підносять його.
Об’єктив камери Purienne немов трохи розмиває літня спека, волосся моделей розкуйовджене вітром і вкрито сіллю океану, їхні тіла прикрашають лінії засмаги. Кожен кадр — немов спогад про теплі дні, проведені біля моря.
Рекламна кампанія Shades of Summer представляє літній Resort селект виробів Saint Laurent. Серед них — мінісукні, тенк-топи, шорти-бермуди, мініатюрні сумочки, туфлі на танкетці, мюлі, намиста, широкі браслети, а також такі незамінні атрибути літньої пори як солом’яні плетені сумки, сонцезахисні окуляри, панами та купальники.