Напередодні іспанський масмаркет-гігант Zara представив колекцію, присвячену святкуванню Гелловіну, яка втілює його похмуру атмосферу через форми, фактури, кольори та візерунки. Разом із тим Zara презентував і тематичний кампейн, зіркою якого став, зокрема, український манекенник Юра Романюк.
Автор знімання — фотограф Сільвестр Мако, відомий своєю пристрастю до епохи Ренесансу та майстерною грою зі світлом і тінню. Окрім Юри Романюка, героями рекламної кампанії стали Сіньє Мікаельссон і Клара Денісон. Сценографію створила Едіт Ді Монда.У притаманній Мако кінематографічній естетиці вони втілили дух Гелловіну через знакові для жанру жахів образи та вінтажну стилістику.
Представлене у кампейні вбрання поєднало в собі романтичні мотиви з більш приземленими та зухвалими. Ніжні фактури колекції представлені напівпрозорими тканинами та мереживом. Поряд із ними бачимо також денім, замшу, хутро і трикотаж.
Центральними елементами лінійки стали денімові сети з джинсів і сорочок, доповнені елементами ковбойської естетики — чоботами й капелюхами; асиметрична блуза з об’ємними рукавами та мереживним декором; пухнастий джемпер із квітковим візерунком; скульптурна шуба; картата сорочка, немов обпалена вогнем з однієї сторони та прикрашена бантом на комірі.
Також у зніманні з’являються скульптурна замшева куртка з хутряними вставками на комірі й рукавах, замшевий жакет прямого крою, картата сорочка з виконаним у техніці кроше в’язаним бантом, біла сукня з рукавами-воланами та акцентним коміром і чорна оксамитова сукня з оздобленим хутром подолом.