Як створюються нові сенси: «Символи фінансової моди» від ПриватБанку та Visa на Ukrainian Fashion Week

Як створюються нові сенси: «Символи фінансової моди» від ПриватБанку та Visa на Ukrainian Fashion Week

Підтримка української моди

АВТОР:

ФОТО: Надані пресслужбою

ОПУБЛІКОВАНО: 12 вересня 2025

Генеральні партнери цьогорічного Ukrainian Fashion Week, ПриватБанк і Visa, у межах програми «Financial Fashion — Створюємо фінансову моду» представили проєкт «Символи фінансової моди», натхнений спадщиною української моди та новаторством художниці Соні Делоне. 

Головною ідеєю стало порівняння грошей з улюбленим одягом — вони можуть бути такими ж легкими, зручними й естетичними. Новаторське мислення і мистецтво створювати колажі стають ключем до філософії Financial Fashion, яка поєднує фінанси з елементами стилю. 

У центрі проєкту — преміальний банкінг від ПриватБанку і Visa. Йдеться не лише про стандартні переваги, як-от доступ до лаунжів чи знижки, — це про легкість, швидкість і надійність, які перегукуються з основами моди: спадком, футуризмом і вмінням міксувати непоєднуване. 

ПриватБанк та Visa

ПриватБанк та Visa

Одним із головних акцентів кампанії стало відео «Натхнення Делоне», створене за допомогою Al. У ньому образ Соні Делоне надихає нове покоління митців моди на створення власних сміливих колекцій. І ця ідея знайшла своє продовження поза екранами — у реальній підтримці молодих дизайнерів. 

ПриватБанк і Visa стали партнерами Всеукраїнського конкурсу молодих дизайнерів одягу «Погляд у майбутнє. Музейна колекція Ханенків» та заснували гран-прі — нагороду в розмірі 100 тисяч гривень. Це не лише про відзнаку найкращих, а й про інвестицію у розвиток творчості та підприємницького мислення в креативному середовищі.

«Для ПриватБанку інноваційність, підтримка талантів, нових технологій і трендів — це основа розвитку банку і всієї сучасної фінансової екосистеми. Саме тому ми разом із Visa підтримуємо розвиток української моди, адже для нас мода — це не лише про одяг, як і фінанси — не лише про цифри. Це завжди про впевненість, стиль і відповідальність за те, якою Україну побачить світ. Для нас особливо важливо підтримати тих, хто творить нову українську моду і формує нове обличчя нашої культури. Ми віримо, що ця підтримка допоможе переможцям конкурсу впевненіше йти шляхом професійного розвитку і будувати те майбутнє, заради якого бореться наша країна»,

— поділилася Ірина Костогриз, керівниця Департаменту продажів преміумпродуктів ПриватБанку.

ПриватБанк та Visa


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ