Цього року Timberland продовжує святкувати 50-річчя своїх культових Yellow Boots і презентує нову глобальну кампанію Iconic, головною зіркою якої стала легендарна Наомі Кемпбелл. Втілюючи незмінний стиль і багату спадщину бренду, Timberland віддає данину моді, що непідвладна змінам трендів.
Для цієї кампанії Наомі Кемпбелл знялася оголеною, взувши лише культові жовті черевики, що символізують автентичність і самобутність Timberland. Разом з Наомі в кампанії взяли участь ще троє відомих особистостей: співак Тедді Свімз, художник Слоун і модель Кай-Ісайя Джамал.
Випущені в 1973 році, Timberland's Orignal Yellow Boot стали іконою гіп-гопу та репу в 90-х, перш ніж утвердилися як модель класичного взуття. Кожен крок цих черевиків — це історія пригод, сміливості та непохитної відданості бездоганній якості. Характерний пшеничний колір, неперевершена майстерність виготовлення та тривалий комфорт зміцнили статус найбільш впізнаваних черевиків у світі, що є свідченням їхньої автентичності.
В Україні офіційним представником Timberland є компанія INTERTOP. Придбати нову колекцію можна в офіційних магазинах Timberland, магазинах INTERTOP, а також на сайті INTERTOP.UA та в мобільному додатку.