Наомі Кемпбелл стала обличчям кампанії Timberland «Iconic»

Бренд віддає данину моді, що непідвладна змінам трендів

АВТОР:

ФОТО: Представлені пресслужбою

ОПУБЛІКОВАНО: 11 листопада 2024

Цього року Timberland продовжує святкувати 50-річчя своїх культових Yellow Boots і презентує нову глобальну кампанію Iconic, головною зіркою якої стала легендарна Наомі Кемпбелл. Втілюючи незмінний стиль і багату спадщину бренду, Timberland віддає данину моді, що непідвладна змінам трендів.

Для цієї кампанії Наомі Кемпбелл знялася оголеною, взувши лише культові жовті черевики, що символізують автентичність і самобутність Timberland. Разом з Наомі в кампанії взяли участь ще троє відомих особистостей: співак Тедді Свімз, художник Слоун і модель Кай-Ісайя Джамал.

Цього року Timberland продовжує відзначати 50-річний ювілей своїх культових жовтих черевиків. На честь цієї події бренд презентує нову глобальну кампанію «Iconic», головною зіркою якої стала легендарна модель Наомі Кемпбелл. Втілюючи незмінний стиль та тривалу спадщину бренду, Timberland віддає данину позачасовій моді, що не підвладна змінам трендів.  Для цієї кампанії Наомі Кемпбелл знялася оголеною, взувши лише культові жовті черевики, що символізують автентичність і самобутність Timberland. Разом із Наомі у кампанії взяли участь ще троє відомих особистостей: співак Тедді Свімз, художник Слоун і модель Кай-Ісайя Джамал.  Історія культових черевиків Timberland розпочалася в 1973 році, коли їх створили для суворих умов Нової Англії. У 90-х вони стали знаковим елементом хіп-хоп культури, а згодом закріпилися як класика гардеробу. Їхній пшеничний колір, майстерне виготовлення та комфорт зробили ці черевики впізнаваними в усьому світі.  В Україні офіційним представником Timberland є компанія INTERTOP. Придбати нову колекцію можна в офіційних магазинах Timberland, магазинах INTERTOP, а також на сайті INTERTOP.UA та в мобільному додатку.

Наомі Кемпбелл стала обличчям кампанії Timberland «Iconic»

Наомі Кемпбелл стала обличчям кампанії Timberland «Iconic»

Наомі Кемпбелл стала обличчям кампанії Timberland «Iconic»

Випущені в 1973 році, Timberland's Orignal Yellow Boot стали іконою гіп-гопу та репу в 90-х, перш ніж утвердилися як модель класичного взуття. Кожен крок цих черевиків — це історія пригод, сміливості та непохитної відданості бездоганній якості. Характерний пшеничний колір, неперевершена майстерність виготовлення та тривалий комфорт зміцнили статус найбільш впізнаваних черевиків у світі, що є свідченням їхньої автентичності.

Наомі Кемпбелл стала обличчям кампанії Timberland «Iconic»

В Україні офіційним представником Timberland є компанія INTERTOP. Придбати нову колекцію можна в офіційних магазинах Timberland, магазинах INTERTOP, а також на сайті INTERTOP.UA та в мобільному додатку.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ