Miu Miu посів перше місце у рейтингу найгарячіших брендів третього кварталу 2023 року

Зацікавленість брендом зросла на 16%

АВТОР:

ФОТО: Instagram: @miumiu

ОПУБЛІКОВАНО: 20 грудня 2023

Бренд Міуччі Пради Miu Miu продовжує виходити з тіні своєї старшої сестри Prada, здобуваючи усе нові й нові модні титули. Цього сезону він посів перше місце у рейтингу найгарячіших брендів третього кварталу 2023 року у рейтингу Lyst, залишивши позаду таких гігантів індустрії як Louis Vuitton, Dior, Dolce & Gabbana, Gucci та Versace, а також обійшовши лідера минулого кварталу — Loewe. Згідно з даними The Last Index, стрімким зростанням зацікавленості Miu Miu завдячує попитом на його балетки, сумку Arcadie та кашеміровий кардиган. 

Miu Miu

Miu Miu

Miu Miu

Другу сходинку в рейтингу найгарячіших брендів посів Loewe, а третю — Prada. Далі розташувалися Bottega Veneta, Versace, Saint Laurent, Moncler, Valentino, Jacquemus і Burberry. Модну спільноту здивувала відсутність Louis Vuitton у переліку топ-10 брендів, адже новий креативний директор Фаррелл Вільямс привернув до нього додаткову увагу. Насправді ж бренд посів лише 16 місце. Цікаво, що одразу за ним розташувалася компанія Кім Кардаш’ян Skims. 

Також видання Hypebeast зауважило, що у третьому кварталі на 20-ту позицію рейтингу увірвався Ferragamo. Креативний директор бренду Максиміліан Девіс з моменту його призначення у 2022 році підкорював дедалі більше фешіоніста, підносячи популярність Модного дому. 

Ferragamo

Instagram: @ferragamo

Щодо найгарячіших продуктів року, то до десятки лідерів увійшли: балетки Мері Джейн Tabi від Maison Margiela, кардиган Miu Miu, стьобана сумка COS, кросівки Nike x Martine Rose Shox MR4 Mule, капці Birkenstock Arizona, мюлі Tory Burch, масивна сумка Loewe, кросівки New Balance 550, туфлі на підборах Prada 3D Flowers і сонцезахисні окуляри Acne.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ