Учора LVMH Prize — премія для молодих дизайнерів — оголосила вісьмох фіналістів 2025 року. Конкуренція між ними лишається надзвичайно напруженою, а вибір перед журі, до складу якого увійшли зірковий стиліст Лоу Роуч, makeup-мисткиня Пет Макграт і fashion-фотограф Девід Сімс, стоїть вкрай непростий.
На фіналістів LVMH Prize 2025 чекає ще одна презентація, після чого 3 вересня буде оголошено імена переможців.
Наразі премія охоплює одразу три нагороди. Так, переможець LVMH Prize для молодих дизайнерів отримує 400 тисяч євро та індивідуальне наставництво від команд LVMH у таких сферах, як сталий розвиток, комунікації, авторське право, фінансовий менеджмент тощо. Karl Lagerfeld Prize і Savoir-Faire Prize мають призові фонди по 200 тисяч євро, а також надають однорічне наставництво.
Окрім цього, троє переможців приєднаються до творчих студій ключових домів групи LVMH за однорічними строковими контрактами, отримають по 10 тисяч євро, а також грант, який допоможе їм оселитися в Парижі.
Тож пропонуємо вам познайомитися із фіналістами LVMH Prize 2025.
Alainpaul, Ален Пол Бренд
Alainpaul, заснований дизайнером Аленом Полом і його чоловіком Луїсом Філіпом, дебютував у межах Паризького тижня моди у 2023 році.
Раніше ж Ален Пол працював у команді дизайнерів Вірджила Абло у Louis Vuitton, а з 2014 по 2017 рік — у Vetements.
All–In, Бенджамін Баррон і Брор Август Вестбо
All-In був створений як журнал у 2015 році, а свою першу колекцію представив у 2019 році. Видання і лейбл існують у симбіозі один з одним, розкриваючи й досліджуючи паралельні теми.
Колекції All-In натхнені такими жіночими образами, як королева краси й попзірка, вони реконтекстуалізують одяг, інакше демонструючи вже знайомих персонажів.
Francesco Murano, Франческо Мурано
У 2019 році дизайнер закінчив навчання за програмою «модний дизайн» в IED у Мілані, отримавши нагороду Camera Moda Italiana fashion award, а за два роки заснував власний бренд. Його дизайни поєднують класичне та барокове мистецтво з сучасними суперечностями, використовуючи баланс між раціональним та ірраціональним.
У 2024 році Мурано отримав грант від Італійського фонду моди.
SOSHIOTSUKI, Соші Оцукі
Уродженець Японії Соші Оцукі запустив власний бренд у 2015 році та вже після презентації своєї другої колекції потрапив до шортліста премії LVMH 2016 року. У своїх роботах дизайнер звертається до японського класичного мистецтва, експериментуючи з пошиттям одягу.
Steve O Smith, Стів О. Сміт
Лондонський дизайнер працює на межі малюнку й конструювання одягу. Він розробив особливий процес, що використовує аплікацію з тканини та точне вирізання візерунків для перетворення намальованих ліній у форми одягу.
Tolu Coker, Толу Кокер
Заснований у 2021 році бренд переосмислює розкіш через сталий розвиток, інклюзивність і збереження культури. Толу Кокер поєднує такі традиційні техніки, як батик, ткацтво і ручна вишивка, з інноваційними технологіями, а також у межах свого бренду організовує виставки, презентує фільми та підтримує глобальні ініціативи.
Torishéju, Торішеджу Думі
Нігерійсько-бразильське походження дизайнерки, а також її католицьке виховання відіграють ключову роль у колекціях бренду Torishéju. У своїх роботах Торішеджу заглиблюється у фольклор і традиції, а також теми релігії та духовності.
Раніше Думі також працювала у Céline під керівництвом Фібі Файло, Ann Demeulemeester, Giles Deacon та Sibling London.
Zomer, Даніал Айтоуганов
Нідерландський дизайнер, за плечима якого робота в таких великих модних домах, як Alexander Wang, Chloé, Burberry та Louis Vuitton.
У 2023 році разом зі своїм найкращим другом Даніал запустив бренд Zomer, що надихається сучасним мистецтвом і культурою.