LVMH Prize назвав імена вісьмох фіналістів 2025 року

Знайомимося з претендентами на престижну нагороду

АВТОР:

ФОТО: LVMH Prize, Launchmetrics/Spotlight

ОПУБЛІКОВАНО: 3 квітня 2025

Учора LVMH Prize — премія для молодих дизайнерів — оголосила вісьмох фіналістів 2025 року. Конкуренція між ними лишається надзвичайно напруженою, а вибір перед журі, до складу якого увійшли зірковий стиліст Лоу Роуч, makeup-мисткиня Пет Макграт і fashion-фотограф Девід Сімс, стоїть вкрай непростий.

На фіналістів LVMH Prize 2025 чекає ще одна презентація, після чого 3 вересня буде оголошено імена переможців.

LVMH Prize назвав імені вісьмох фіналістів 2025 року

Наразі премія охоплює одразу три нагороди. Так, переможець LVMH Prize для молодих дизайнерів отримує 400 тисяч євро та індивідуальне наставництво від команд LVMH у таких сферах, як сталий розвиток, комунікації, авторське право, фінансовий менеджмент тощо. Karl Lagerfeld Prize і Savoir-Faire Prize мають призові фонди по 200 тисяч євро, а також надають однорічне наставництво.

Окрім цього, троє переможців приєднаються до творчих студій ключових домів групи LVMH за однорічними строковими контрактами, отримають по 10 тисяч євро, а також грант, який допоможе їм оселитися в Парижі.

Тож пропонуємо вам познайомитися із фіналістами LVMH Prize 2025.

Alainpaul, Ален Пол Бренд

Alainpaul, заснований дизайнером Аленом Полом і його чоловіком Луїсом Філіпом, дебютував у межах Паризького тижня моди у 2023 році.

Раніше ж Ален Пол працював у команді дизайнерів Вірджила Абло у Louis Vuitton, а з 2014 по 2017 рік — у Vetements.

All–In, Бенджамін Баррон і Брор Август Вестбо

All-In був створений як журнал у 2015 році, а свою першу колекцію представив у 2019 році. Видання і лейбл існують у симбіозі один з одним, розкриваючи й досліджуючи паралельні теми.

Колекції All-In натхнені такими жіночими образами, як королева краси й попзірка, вони реконтекстуалізують одяг, інакше демонструючи вже знайомих персонажів.

Francesco Murano, Франческо Мурано

У 2019 році дизайнер закінчив навчання за програмою «модний дизайн» в IED у Мілані, отримавши нагороду Camera Moda Italiana fashion award, а за два роки заснував власний бренд. Його дизайни поєднують класичне та барокове мистецтво з сучасними суперечностями, використовуючи баланс між раціональним та ірраціональним.

У 2024 році Мурано отримав грант від Італійського фонду моди.

SOSHIOTSUKI, Соші Оцукі

Уродженець Японії Соші Оцукі запустив власний бренд у 2015 році та вже після презентації своєї другої колекції потрапив до шортліста премії LVMH 2016 року. У своїх роботах дизайнер звертається до японського класичного мистецтва, експериментуючи з пошиттям одягу.

Steve O Smith, Стів О. Сміт

Лондонський дизайнер працює на межі малюнку й конструювання одягу. Він розробив особливий процес, що використовує аплікацію з тканини та точне вирізання візерунків для перетворення намальованих ліній у форми одягу.

Tolu Coker, Толу Кокер

Заснований у 2021 році бренд переосмислює розкіш через сталий розвиток, інклюзивність і збереження культури. Толу Кокер поєднує такі традиційні техніки, як батик, ткацтво і ручна вишивка, з інноваційними технологіями, а також у межах свого бренду організовує виставки, презентує фільми та підтримує глобальні ініціативи.

Torishéju, Торішеджу Думі

Нігерійсько-бразильське походження дизайнерки, а також її католицьке виховання відіграють ключову роль у колекціях бренду Torishéju. У своїх роботах Торішеджу заглиблюється у фольклор і традиції, а також теми релігії та духовності.

Раніше Думі також працювала у Céline під керівництвом Фібі Файло, Ann Demeulemeester, Giles Deacon та Sibling London.

Zomer, Даніал Айтоуганов

Нідерландський дизайнер, за плечима якого робота в таких великих модних домах, як Alexander Wang, Chloé, Burberry та Louis Vuitton.

У 2023 році разом зі своїм найкращим другом Даніал запустив бренд Zomer, що надихається сучасним мистецтвом і культурою. 


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ