Французький модний дім Louis Vuitton презентував у Шанхаї концептуальний бутик The Louis, що має форму корабля з відкритою палубою, зі сріблястим якорем у вигляді логотипа LV, перша версія якого виникла ще наприкінці XIX століття, та монограмами-квітками, що прикрашають поверхню конструкції.
Верхні рівні корабля нагадують класичні валізи Louis Vuitton. Це символічне звернення до історії бренду, яка почалася саме з виготовлення дорожніх скринь і сумок.
Луї Віттон був майстром своєї справи та заснував у 1854 році в Парижі власну марку, запропонувавши клієнтам зручні та місткі валізи, яких до цього на ринку не було. Попиту на них сприяв розвиток залізничного транспорту і створення круїзних лайнерів, що підштовхнуло більшу кількість людей до подорожей.
На терасі The Louis розмістили лаунж-зону, а в середині бутика — «каюти», в яких представлені архівні фотографії та відео, присвячені роботі майстрів дому, валізи, що мають історичну цінність, а також сучасні сумки, селекція одягу та парфумів.
Окрім того, в кафе бутика на третьому поверсі можна спробувати фірмові солодощі бренду: тістечка, шоколад і цукерки у впізнаваних помаранчевих коробках.
Команда Louis Vuitton зазначає, що цей проєкт є даниною портовій культурі Шанхаю, який вважають «воротами на Схід», та вшануванням традицій модного дому.
У червні французький дім моди Hermès також представив інтерактивну інсталяцію у своєму бутику в Нью-Йорку. За задумом команди, місце дії відбувалося у вигаданому французькому маєтку The Groom’s House, де живуть доглядальники коней Hermès. От тільки самі тварини таємничим чином зникли. Відвідувачі бутика мали змогу «знайти» їх, отримавши підказки на свої смартфони.
Серед найпопулярніших нових модних просторів також ресторан Mi Shang, що був відкритий у Шанхаї брендом Prada у співпраці з відомим режисером Вонгом Карваєм, автором стрічок «Чунцінський експрес» та «Мої чорничні ночі», і вишуканий суші-ресторан Saint Laurent у Парижі, створений за ініціативи креативного директора бренду Ентоні Ваккарелло.