Louis Vuitton представив другу частину колаборації з художником Такасі Муракамі

Обличчям колекції стала Зендая

АВТОР:

ФОТО: Louis Vuitton

ОПУБЛІКОВАНО: 4 березня 2025

Louis Vuitton представив другу частину колаборації з художником Такасі Муракамі

На початку 2025 року французький модний дім Louis Vuitton знову об'єднався з відомим японським художником Такасі Муракамі — через двадцять років після першої співпраці, коли креативним директором бренду був Марк Джейкобс.

Команда Louis Vuitton перевипустила колекцію знакових сумок та аксесуарів, у якій впізнавана монограма бренду та логотип LV представлені в 33 яскравих кольорах. Також вироби доповнили авторські зображення квітів і тварин, натхнені японською мангою та аніме.

Обличчям колаборації стала голлівудська акторка Зендая — володарка премії «Золотий глобус», найбільш відома завдяки серіалу «Ейфорія», франшизам «Дюна» і «Людина-павук», а також спортивній драмі «Суперники». 

До колекції, що апелює до стилю Y2K, увійшли понад 200 варіацій сумок (від Coussin та Dauphine до OnTheGo та Speedy), аксесуарів, елементів одягу та взуття, зокрема вузькі ремені та шовкові хустки. Дроп розбили на дві частини, випустивши першу на початку лютого. Друга надійде у продаж 14 березня. 

Весняну селекцію присвятили сезонному принту Murakami Cherry Blossom, що нагадує нам про цвітіння рожевої сакури. Напередодні релізу бренд показав новий кадр із Зендаєю та декілька знімків класичних моделей сумок Louis Vuitton, прикрашених зображенням квітів, — його використали в оформленні 40 виробів, включно з валізами та іншими шкіряними аксесуарами бренду.

Деякі моделі, такі як Marellini та Capucines, також будуть доступні в новому рожевому кольорі. Переосмислив модний дім і дизайн свого аромату Spell On You.

Нагадуємо, що наприкінці минулого місяця Louis Vuitton випустив лінію аксесуарів, натхнених музичними плеєрами та касетами. 


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ