Ксенія Шнайдер запустила другий сезон авторського подкасту «Нелегка промисловість»

Про зворотний бік модної індустрії і не тільки

АВТОР: Катерина Попова

ФОТО: Із власних архівів

ОПУБЛІКОВАНО: 23 січня 2024

Дизайнерка Ксенія Шнайдер запустила другий сезон авторського подкасту «Нелегка промисловість». Гостем першої серії став Іван Фролов — засновник і креативний директор однойменного бренду. 

«Про відновлення подкасту думала давно, але вагалася, чи доречно це зараз. На одному дні народження у подруги в Києві до мене підійшла Надя Шаповал і протягом десяти хвилин пояснювала, чому я маю продовжити саме зараз і дати голос нашим талановитим людям, щоб розповісти свої історії. Надя мене дуже надихнула, і саме завдяки їй я вирішила розпочати другий сезон»,

— каже Ксенія. 

Ксенія Шнайдер

У подкасті Іван розповів про роботу з Бейонсе, як пошити та доставити одяг для Дженніфер Лопес до Лос-Анджелеса за чотири дні, про співпрацю з компанією Swarovski, етапи створення колекції — від створення одягу до організації шоу, хто надихнув і підтримував дизайнера на початку кар’єри та про складнощі внутрішніх процесів виробництва. 

«Бренд Frolov є головним героєм новинних заголовків останнього часу. Мені було цікаво дізнатися, що насправді ховається за красивою картинкою, де Бейонсе співає у твоїй сукні»,

— каже Ксенія про вибір героя подкасту.

Ксенія Шнайдер запустила другий сезон авторського подкасту «Нелегка промисловість»

Авторський подкаст Ксенії Шнайдер «Нелегка промисловість» присвячений історіям успіхів та невдач працівників легкої промисловості та моди. Герої в інтерв'ю діляться тим, що зазвичай розповідають психологам або тільки найближчим друзям.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ