Дизайнерка Ксенія Шнайдер запустила другий сезон авторського подкасту «Нелегка промисловість». Гостем першої серії став Іван Фролов — засновник і креативний директор однойменного бренду.
«Про відновлення подкасту думала давно, але вагалася, чи доречно це зараз. На одному дні народження у подруги в Києві до мене підійшла Надя Шаповал і протягом десяти хвилин пояснювала, чому я маю продовжити саме зараз і дати голос нашим талановитим людям, щоб розповісти свої історії. Надя мене дуже надихнула, і саме завдяки їй я вирішила розпочати другий сезон»,
— каже Ксенія.
У подкасті Іван розповів про роботу з Бейонсе, як пошити та доставити одяг для Дженніфер Лопес до Лос-Анджелеса за чотири дні, про співпрацю з компанією Swarovski, етапи створення колекції — від створення одягу до організації шоу, хто надихнув і підтримував дизайнера на початку кар’єри та про складнощі внутрішніх процесів виробництва.
«Бренд Frolov є головним героєм новинних заголовків останнього часу. Мені було цікаво дізнатися, що насправді ховається за красивою картинкою, де Бейонсе співає у твоїй сукні»,
— каже Ксенія про вибір героя подкасту.
Авторський подкаст Ксенії Шнайдер «Нелегка промисловість» присвячений історіям успіхів та невдач працівників легкої промисловості та моди. Герої в інтерв'ю діляться тим, що зазвичай розповідають психологам або тільки найближчим друзям.