Клер Вейт Келлер стала новою креативною директоркою Uniqlo

Раніше вона обіймала аналогічну посаду в Givenchy і Chloe

АВТОР:

ФОТО: Instagram: @Uniqlo

ОПУБЛІКОВАНО: 4 вересня 2024

Дебютна колекція Uniqlo: C під керівництвом Клер Вейт Келлер, яка вийшла минулого вересня, вже встигла стати успішною. Нещодавно дизайнерка представила новий осінній сезон у Нью-Йорку і водночас отримала статус креативної директорки. Це означає, що тепер Вейт Келлер відповідає не тільки за лінійку Uniqlo: C, яку вона почала розробляти торік, але й за основні колекції бренду, які багато хто з нас знає, любить і із задоволенням носить.

Клер зазначає, що в класичних напрямах бренду з'являться нові модні форми та силуети, які оновлюватимуться кожні два місяці. Однією з важливих змін стане переосмислення колірної палітри: «Я тримаю руку на пульсі», — каже Вейт Келлер. У жіночій лінії варто очікувати більше жіночності, принтів та експериментів з патернами й кроєм, а також молодіжні трендові силуети.

«Uniqlo приваблює широку аудиторію, але значна частина їхніх прихильників — це молоде покоління, тому бренду потрібно багато чого ще навчитися»,

— додає вона.

Клер Вейт Келлер стала новою креативною директоркою Uniqlo

Вейт Келлер прийшла до Uniqlo з модних домів Парижа, де працювала три роки в Givenchy та шість у Chloé. Вона відкрито говорить про те, що перехід від люксових брендів до Uniqlo був певним викликом для неї.

«У світі моди, особливо люксу, все постійно змінюється: нові пропорції, нові силуети. Це важливо для підтримання динаміки, але насправді люди купують позачасові речі у великій кількості»,

— пояснює Вейт.

Однією з перших категорій, на яку Клер звернула увагу, стали джинси. Новий стиль широких штанів став одним із найпопулярніших і найбільш продаваних у світі з моменту запуску. У чоловічому одязі варто очікувати більш м’які піджаки та більш цікаві оверсайз-силуети. У міру наближення жовтня у продаж почнуть надходити нові моделі Pufftech, де новими будуть не тільки кольори, але й пропорції, а також спосіб, у який вони стилізуються.

Вейт Келлер також зазначила, що її власний стиль змінився з початком роботи в Uniqlo. Тепер вона часто поєднує піджаки з білими футболками та карго-брюками або чоловічими парашутними штанами.

«Клієнт Uniqlo обирає цей повсякденний стиль, що дуже привабливий. Він трохи більш активний і спортивний, ніж дуже витончений гардероб, який у мене був раніше. Мені подобається, що все бавовняне, свіже та придатне до прання»,

— говорить дизайнерка.

Клер Вейт Келлер стала новою креативною директоркою Uniqlo

Клер Вейт Келлер стала новою креативною директоркою Uniqlo

Що стосується тенденцій на осінь 2024 року, які проголошують повернення до офіційного стилю, Вейт Келлер каже: «Я цього не бачу». Вона пояснює, що її спостереження за людьми під час подорожей показують, що після пандемії стиль повсякденного одягу еволюціонував.

«Є бажання виглядати стильно, але водночас відчувати себе дуже комфортно. Це моя місія в Uniqlo: створити комфортні й водночас стильні речі, бо я вважаю, що це і є золота середина — одяг, що чудово виглядає, але водночас дуже актуальний».

Ще один напрям розвитку, який Клер планує розширювати, — це взуття на пласкій підошві.

«У мене вже є гарна колекція таких моделей, але на ринку все ще недостатньо хорошого вибору. Це категорія, яку ми будемо розширювати»,

— зазначає дизайнерка.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ