Мода на об'ємні сумки повертається завдяки Balenciaga та їхній останній кампанії за участі Кейт Мосс. У серії світлин від культового фотографа Маріо Сорренті, легендарна топмодель акцентує на моделі Bel Air, що уособлює сучасне прагнення до практичності, стилю та функціональності. Образ Мосс, що притискає велику «Bel Air» до грудей, символізує модний підхід сезону — максимум комфорту та зручності без втрати естетичності.
В часи, коли мініатюрні аксесуари є надзвичайно актуальними, Кейт Мосс обирає кардинально протилежний підхід. У новій рекламній кампанії Balenciaga топмодель тримає велику «Bel Air Carry-All», від якої неможливо відвести погляд. Сумка розміром 25 на 28 см, схожа на класичний шопер, виділяється на фоні повсякденного образу Мосс і стає головним акцентом образу.
Кампанія сумки «Bel Air» Balenciaga за участю Кейт Мосс, створена Маріо Сорренті
Поряд із Мосс амбасадорки бренду Джуйон та Кіт Батлер демонструють ще більший варіант цього аксесуару, наголошуючи на наростальній ролі великих сумок у сучасній моді. Стилістка та креативна консультантка Джульєт Мео відзначає цей тренд як «символ розкоші та певної демонстративності», що відповідає модним тенденціям сезону. Модель «Bel Air» з ніжної телячої шкіри зі зручними кишенями та фірмовими металевими застібками об’єднує в собі елегантність та практичність, створюючи абсолютно новий досвід для власниць цього аксесуару.
Кампанія сумки Balenciaga «Bel Air» з Джуйон, створена Маріо Сорренті
Повернення об’ємної сумки Balenciaga свідчить про відродження у моді масивних аксесуарів, що грають центральну роль у створенні індивідуального стилю. Сумка, яку Кейт Мосс демонструє у кампейні, практично дорівнює розмірам тулуба, підкреслюючи модну тенденцію на сміливі та помітні речі, які привертають увагу і висловлюють упевненість. Універсальність цієї моделі також заслуговує на увагу: «Bel Air» можна поєднати як з діловим костюмом, так і з casual-образами, додаючи будь-якому вбранню нотки розкоші та елегантності.
У кампанії з Balenciaga Мосс залишається вірною своєму стилю — цей образ нагадує її знакові появи з 2010-х, коли модель вперше привернула увагу модної спільноти до брендової сумки City Bag. Її тодішній вибір став іконою того часу, тож нова модель Balenciaga має всі шанси повторити цей успіх. Після виходу колекції осінь-зима — 2024/25, Bel Air отримує всі шанси на місце серед культових моделей бренду, приєднуючись до естетики сучасної класики.
Кейт Мосс у кампанії Balenciaga Le City в липні минулого року