З наближенням осінньої пори у дизайн чоловічої лінійки бренду Louis Vuitton, що нею керує Фаррелл Вільямс, проникає естетика ковбойського стилю. Поєднуючи її з актуальним нині «робочим одягом» і майстерністю Модного дому, креативний директор представляє кампейн нової колекції осінь-зима — 2024/25.
У діалозі між спадщиною Louis Vuitton та американськими ковбоями народилися денімові country-жакети, шкіряні бомбери, шовкові сорочки, джинси, western-капелюхи, бандани, сумки з плечовими ременями та інші функціональні осінні елементи, що вперше були представлені в рамках Тижня моди у Парижі.
Окрім цього, частиною чоловічої колекції осінь-зима — 2024/25 стала також колаборація Louis Vuitton з легендарним американським взуттєвим брендом Timberland, заснованим ще в 1950-х роках. Знакова для Timberland модель чоботів відтепер представлена у вишуканій інтерпретації Louis Vuitton.
Знята в засніжених горах рекламна кампанія Louis Vuitton налаштовує нас на холодний сезон і підкреслює бунтівний ковбойський дух кадрами з конями й собаками породи хаскі, а також відео біля вогнища.