Дизайнерка Фібі Файло розказала про свій бренд та унікальний стиль роботи

Філософія слоу-фешн та послідовного дизайну Phoebe Philo

АВТОР: Катя Теллер

ФОТО: Getty Images, Phoebe Philo

ОПУБЛІКОВАНО: 18 березня 2024

Британська дизайнерка Фібі Файло — одна з найбільш обговорюваних особистостей у фешн-індустрії, що інтригує своєю відмовою слідувати встановленим правилам: випускати декілька колекцій на рік, влаштовувати шоу в рамках Тижнів моди, відкрити розкішний бутик та використовувати маркетингові інструменти, до яких звертаються інші відомі бренди.

У 2023-му дизайнерка, що повернула колишню славу Céline та створила нову сторінку в його історії, запустила власний іменний бренд. Після шестирічної перерви Фібі Файло увійшла на модну арену з проєктом, який сповідує ідею сталості та слоу-фешн, практичного та позачасового стилю, поєднуючи комфортну класику з акцентними аксесуарами. 

У березні 2024-го дизайнерка представила другу колекцію Phoebe PhiloEdit Two, зробивши героїнею кампейну німецьку акторку, номінантку на «Оскар» Сандру Гюллер, після чого дала перше за 10 років офіційне інтерв'ю виданню The New York Times. У ньому Фібі Файло розказала про роботу в моді та свій унікальний стиль — наводимо головні тези. 

Дизайнерка Фібі Файло

Після виходу першої лінійки Phoebe Philo дизайнерку критикували за неможливість повернути товари, придбані онлайн, та високі ціни ($5 тисяч за сумку, $25 тисяч — за пальто). 50-річна Фібі Файло зазначає, що не планує йти шляхом відомих Домів моди та створювати сторітелінг для своїх речей, надаючи елементам колекції додаткової цінності через красиві історії.

Дизайнерка зізнається, що ніколи не знає, чого очікувати від клієнтів, а отже до певної міри дистанціюється від інших людей у своїй роботі. Це допомагає їй зберігати внутрішній баланс і дотримуватися власного бачення під час створення колекцій. 

Фібі Файло оберігає свою приватність — вона ніколи не реєструвалася в соцмережах Instagram, Facebook чи X, а також ніколи не показувала свій лондонський будинок, де мешкає з чоловіком Максом Вігремом і трьома дітьми.

Дизайнерка Белла Фройд, онучка знаменитого психоаналітика, що знає Фібі Файло з часів її роботи в Chloé, підкреслює, що вона завжди уникала публічності та розглядала моду не з позиції комерції, а через призму філософії. 

На думку самої засновниці бренду Phoebe Philo, у людей надзвичайно високі очікування щодо її колекцій, але вона усвідомлює, що не може задовольнити всіх клієнтів, адже на створення справді змістовних речей потрібен час, і вона собі його дає. 

«Це дуже інтуїтивний процес. Мій дизайн — відповідь на світ, що мене оточує. На те, як я сприймаю жінок, себе і, власне, на мої стосунки з одягом»,

— пояснює Фібі Файло. 

Працюючи над колекцією, дизайнерка уявляє, чи буде їй комфортно у створених образах та як вони змусять її почуватися. Як зазначає лондонська рестораторка Руті Роджерс, що десятиліттями залишається клієнткою Фібі Файло, «це одяг жінки, яка не прагне продемонструвати свою сексуальність, але й не заперечує її».

Фібі Файло не вірить у сезонність в моді та, готуючи новий реліз, надає перевагу словам «Частина» чи «Редакція», а не «Колекція», при цьому всі дропи має поєднувати єдина естетика. 

Дизайнерка пояснює, що від початку планувала створити базову лінію, щоб побачити який попит вона матиме, скільки речей їй потрібно відшити і не виготовляти зайвих айтемів. Вона прагне підштовхнути клієнтів до створення продуманого і послідовного гардероба. 

«Сьогодні я продовжую носити одяг, який маю вже 20 років. Однією з моїх улюблених пар штанів є брюки Chloé, які я пошила. Ці речі важливі для мене, і я не хочу їх позбуватися», 

— розказує Фібі Файло. 

Незалежність дизайнерка цінує більше за елементи розкоші, а свої ідеї хоче транслювати не тільки через одяг, але й в усіх візуальних матеріалах бренду — кампейнах, відео та будь-яких інших проявах Phoebe Philo. Саме це зараз робить її щасливою. Як і пошук балансу між тим, що надихає в роботі, та насолодою повсякденними речами: велосипедними прогулянками, верховою їздою, вечерями в родинному колі й дослідженням художніх галерей.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ