Напередодні Різдва ювелірний бренд SOLO for Diamonds, що спеціалізується на вирощених в Україні діамантах, разом із брендом корсетів STATNAIA представили нову колекцію NEED — симбіоз свідомої розкоші та сучасної жіночності. Прикраси у жовтому й білому золоті з діамантовим сяйвом гармонійно поєдналися зі спокусливими сукнями, прикрашеними тендітним мереживом та блиском паєток.
Ця колаборація розкриває концепцію smart beauty — нового бачення жіночності, яке підкреслює індивідуальність і неповторність кожної жінки. Спеціально для кампанії бренд SOLO for Diamonds створив серію прикрас з вирощеними діамантами: витончені подовжені сережки та елегантні підвіски. Вироби представлені у білому та жовтому золоті, як з діамантовою обсипкою, так і у мінімалістичному виконанні — щоб кожна жінка знайшла свій ідеальний акцент.
Створюючи сукні для колекції, бренд STATNAIA втілив образ жінки, яка знає, чого прагне, впевнено йде до своєї мрії й відчуває себе творцем свого життя. Колекція NEED стала інструментом для реалізації найсміливіших ідей, поєднуючи ніжність і спокусливість: ручну вишивку паєтками та бісером, глибину кольору та делікатний блиск.
Обличчям кампейну стала Анастасія Чумаченко, лікар-косметолог, яка є втіленням жіночої витонченості та впевненості.