Італійський модний дім Schiaparelli, який ми любимо за сюрреалістичні прикраси та вишукані кутюрні образи, вперше випустив кросівки. Модель у молочному кольорі за формою нагадує класичні конверси та оздоблена впізнаваною деталлю — золотою вставкою, що повторює обриси пальців ніг.
Креативний директор бренду Деніел Розберрі переосмислює історію Schiaparelli та ідеї авангардизму, щосезону створюючи розкішні ланцюжки, сережки, брошки й браслети у вигляді частин тіла: носа, очей, губ і рук.
До появи кросівок вартістю €2300 лінійку взуття бренду доповнили чоботи та мюлі з аналогічним декором Trompe L'oeil, що з французької перекладається як «оптична ілюзія».
У новій моделі Деніел Розбері, що став креативним директором бренду у 2019 році, поєднує американську невимушеність та французьку елегантність.
«Це фантазія от-кутюр, створена для вулиці. Ці кросівки мають для мене особливе значення, адже вони символізують те, ким я є: американцем у Парижі. Це зустріч двох світів: американського комфорту і строгості французького шику»,
— підкреслює дизайнер.
Наразі кросівки можна замовити на сайті бренду, а також придбати у паризькому бутику Schiaparelli на Вандомській площі, в магазинах Harrods у Лондоні, Bergdorf Goodman в Нью-Йорку та Neiman Marcus в Лос-Анджелесі.