Цього року бренд Have A Rest святкує свою 7-му річницю. Від самого початку компанія прагнула створювати стильні та функціональні аксесуари для подорожей, і за цей час вони стали невіддільною частиною рутин мандрівників по всьому світу.
«7 років мрій, креативу, партнерств, складних випробувань і любові. Я безмежно вдячна нашій команді за її внесок у створення кожної валізи. Ми не просто створюємо аксесуари, ми створюємо подорожі, які надихають»,
— зазначила засновниця бренду Аліна Долініна.
За цей час компанія стала незамінним супутником для понад 55 000 мандрівників. Якщо скласти всі продані валізи за цей період одна на одну, висота цієї «башти» досягне рівня польоту пасажирського літака! Проте важливим аспектом діяльності бренду є також підтримка благодійних ініціатив. За цей час Have A Rest реалізував кілька благодійних проєктів, таких як колекція аксесуарів у двох дизайнах для допомоги безпритульним тваринам разом з Happy Paw, колекція рюкзаків для підтримки захисниць спільно з фондом Олени Пінчук, рюкзаки Bravery is in our DNA для дітей, які довгий час перебували в гарячих точках України, спеціально для Gen.Ukrainian та унікальну валізу в кольорі Ultra Violet разом з фондом «Твоя Опора».
Окрім того, бренд успішно співпрацював з відомими партнерами: KSENIASCHNAIDER, Helen Marlen Group, Skyup Airlines і Jamemme, створюючи естетичні та функціональні аксесуари для подорожей.