Цикл показів осінньо-зимових колекцій — 2024/25 завершився, і ми вже встигли оглянути найцікавіші шоу цього сезону: від Proenza Schouler у Нью-Йорку та JW Anderson і українських брендів у Лондоні до Prada у Мілані та Schiaparelli у Парижі. Тепер же настав час звернути увагу на цифри й зануритися у світ модної аналітики.
Платформа Tagwalk, що її часто також називають «Google у світі моди», представила добірку аутфітів із показів світових брендів на Тижнях моди у містах «Великої четвірки», які найчастіше переглядали поціновувачі fashion.
Перше почесне місце у рейтингу посів восьмий образ із шоу Saint Laurent. Глядачів підкорила прозора тканина, що складалася у витончене драпування на топі. Окрім цього, сукня з довгими рукавами була виготовлена у винному кольорі. Талію моделі прикрашав чорний тонкий пояс, а з-під сукні визирали чорні колготки.
За ним слідує романтична рожева сукня довжиною до коліна від Prada, що поєднувалася з чорними шкіряними чоботами та була декорована одним із найвизначніших трендів цього року — бантами. До того ж саме цей аутфіт якнайкраще втілював ідею Міуччі Прада та Рафа Сімонса щодо гри з контрастом фемінності й маскулінності в одязі.
Трійку лідерів закриває Bottega Veneta з його сукнею довжини міді, виконаною з клаптиків тканин різних кольорів: чорного, білого і хакі.
Четверту позицію рейтингу завоювала прозорість — цього разу у виконанні бренду Gucci. Виріб поєднував у собі щільну спідницю з накладними кишенями та прозорий топ із мереживним бра. Вбрання було представлене у зеленому кольорі, який точно стане одним із найпопулярніших осінньо-зимового сезону — 2024/25.
Останнім у переліку став шостий аутфіт із показу Chloé, що цьогоріч відзначився гучним дебютом нової креативної директорки Чемени Камалі. Біла прозора сукня з рюшами та з високим розрізом до стегна. Образ доповнювали контрастного кольору туфлі та сумка, сонцезахисні окуляри та металеві акцентні прикраси.