«Любов здатна творити дива»: як Lamel і «Італійська Редакція» переосмислили материнство

До Дня матері український бʼюті-бренд і ресторан представили особливий проєкт

АВТОР:

ФОТО: Представлені пресслужбою

ОПУБЛІКОВАНО: 8 травня 2025

До Дня матері український бʼюті-бренд Lamel і київський ресторан «Італійська Редакція» вирішили підійти до теми материнства без кліше, а дійсно по-особливому. Їхня колаборація — це як про естетику, так і про досвід, вразливість і прості людські цінності. Кампанія, яку сторітелінгом формує серія щирих зізнань, поєднує б’юті, кулінарію та благодійність і ставить у центрі уваги не образ ідеальної мами, а справжню жінку з реальними почуттями.

Ідея кампанії проста і водночас глибока: материнство — це не лише турбота, а й джерело сили, натхнення, трансформації. Саме цей аспект вирішили показати у спільному проєкті Lamel і «Італійська Редакція». Кампанія візуалізує теплоту материнського серця крізь об’єктив fashion-документалістики.

До Дня матері український бʼюті-бренд Lamel та ресторан Італійська Редакція представили особливий проєкт

До Дня матері український бʼюті-бренд Lamel та ресторан Італійська Редакція представили особливий проєкт

Обличчями кампанії стали три жінки: Аліна Долініна, Кіра Кос, Оля Геец — жінки, які чесно й емоційно поділилися своїми поглядами на материнство.

Кожна історія — це спроба чесно проговорити те, що зазвичай залишається поза публічним полем. Усі три героїні говорять про втому, страх, радість і зміни, які приходять разом із дітьми. Кампанія не нав’язує жодної ідеальної моделі — лише пропонує подивитися на материнство як на багатогранний досвід.

До Дня матері український бʼюті-бренд Lamel та ресторан Італійська Редакція представили особливий проєкт

До Дня матері український бʼюті-бренд Lamel та ресторан Італійська Редакція представили особливий проєкт

Кулінарне продовження кампанії — окрема лінія цієї історії. Шеф-кондитерка Оля Ридвановська спеціально для події створила десерт — сучасну версію «битого скла». Це знайомий усім з дитинства торт, який тут отримав нову форму та сенси. У ньому — поєднання персикового желе, мадагаскарської ванілі та брауні. Ідею візуального образу Оля пов’язує з декоративними продуктами Lamel.

З 9 по 11 травня десерт буде доступний в «Італійській Редакції». До нього додаються подарунки від Lamel, а ще — важливий соціальний жест: 100% виторгу з продажів передадуть на актуальний збір фонду Veteranka, що підтримує жінок, які служать або постраждали внаслідок війни. Таким чином, кампанія стає ще одним прикладом того, як бізнес і креатив можуть працювати на реальні зміни.

Цей проєкт — присвята всім мамам, які щодня дарують світові життя, силу й безумовну любов.

До Дня матері український бʼюті-бренд Lamel та ресторан Італійська Редакція представили особливий проєкт

До Дня матері український бʼюті-бренд Lamel та ресторан Італійська Редакція представили особливий проєкт


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ