З 4 по 8 вересня у Києві відбувся 57-й сезон Ukrainian Fashion Week, що об'єднав професіоналів модної індустрії: знакові бренди з історією, що формують сучасну фешн-сцену, та молодих дизайнерів, які мали змогу вперше презентувати колекції; редакторів глянцю, стилістів, художників, кураторів та баєрів.
До підтримки головної модної події країни долучилися бренди корпорації «Біосфера» — Graff і Smile. Чай Graff, що має тонкий аромат і витончений смак, нагадує про важливість натхнення, моментів вдумливого споглядання, розслаблення і філософії краси в деталях.
Вологі серветки Smile, в яких об'єднані практичність і продуманий лаконічний дизайн, транслюють думку про свіжість і комфорт, що залишаються важливими, де б та в якому б образі ви не були. Особливо підходить темпу сучасного життя стильний і компактний формат Smile mini, що легко поміщається у мінісумочку чи кишеню.
Розділяючи цінності Ukrainian Fashion Week, бренди Graff і Smile, наголошують на тому, що мода — це не лише про зовнішній вигляд, а й про наш внутрішній стан та баланс, і дбають про відчуття впевненості своїх клієнтів. Через цю ініціативу вони приєднуються до підтримки української культури та свободи самовираження.
«Ми пишаємося бути частиною модного руху, що посилює голос української фешн-індустрії у світі»,
— зазначають партнери.
Під час Ukrainian Fashion Week відбулася презентація нової квітково-ягідної лінійки Graff Sweet Taste, що підкреслює витонченість сучасного чаювання. Вона створювалася з думкою про тих, хто цінує легкість і щоденні моменти радості. У межах події відбулася дегустація 6 нових смаків. Також кожен гість отримав подарунок — набір чаю та кастомізовану футболку, яку можна було створити власноруч під час презентації.
У складі кожного бленду Graff Sweet Taste — натуральні ягоди, квіткові ноти та природна солодкість. Вона не домінує, а делікатно підкреслює авторські композиції, розкриваючи всі грані їхнього характеру. Кожен купаж Sweet Taste має свої унікальні ноти.
«Ми створили візуальну шкалу з квітів, що відображає рівень натуральної солодкості в чаї — без доданого цукру, лише завдяки ягодам, пелюсткам і рослинним екстрактам»,
— зазначають у Graff.
Нагадуємо, що 57-й сезон Ukrainian Fashion Week присвятили взаємодії моди та культури, їх зв'язку та ролі в захисті національної ідентичності, української креативності, унікального творчого голосу та свободи, боротьба за які продовжується. Понад 50 брендів долучилися до Ukrainian Fashion Week з показами й спеціальними презентаціями, у фокусі яких була не лише краса та естетика, а й український культурний код і цінності.
Дизайнерка Дарія Біла, що починала свій шлях у театрі, дебютувала з показом бренду MY THEATRE, натхненим сценічним життям та особистим бажанням створювати. Бренд BAZHANE представив нову колекцію Geometry of Being у Музеї Ханенків, команда J'amemme провела особливу презентацію Sa Lumière у Національному художньому музеї України, Лілія Пустовіт показала в Києво-Могилянській академії колекцію, в основу якої лягли роботи українського сучасного художника Павла Макова, а Gunia презентували різдвяний декор, що традиційно переосмислює національні мотиви та образи.
У фокусі події також була тема інклюзивної моди. Harper's Bazaar Ukraine провів тематичний паблік-ток Inclusive Fashion: Code of Resilience, в межах якого дизайнери розказали про свою роботу в цьому напрямку і важливість безбар'єрності в сучасній фешн-індустрії. Крім того, бренди JULIYA KROS, Andreas Moskin та Sidletskiy представили глядачам одяг з функцією.