Після тривалих років панування естетики 2000-х років з її заниженою посадкою, денімом, укороченими топами, широкими ременями та масивними прикрасами з камінням і стразами на fashion-арену знову виходять часи 1990-х — пора рафінованого мінімалізму, елементів у білизняному та спортивному стилі. Повернення цієї модної епохи змушує нас мимоволі згадувати покази Helmut Lang із характерними для бренду новаторськими формами, а також сміливі знімання та шоу супермоделі Кейт Мосс для Calvin Klein.
Загалом пора 90-х є легендарною сторінкою в історії Calvin Klein, і не в останню чергу завдяки його піарниці — Керолін Бессетт-Кеннеді. Її вплив виходив далеко за межі діяльності бренду, адже стиль Керолін наслідували тисячі жінок з усіх куточків світу. Ба більше, фешіоніста продовжують відтворювати її аутфіти й сьогодні, а бренди, серед яких Khaite, Jil Sander, Tory Burch і Sporty & Rich, надихаються її спадщиною у своїх колекціях, рекламних кампаніях і показах.
Для сучасних дизайнерів і модниць стиль Керолін Бессетт-Кеннеді є буквально синонімом мінімалізму. Простота й лаконічність, з якою вона підходила до стилізації одягу, зробили формули її образів позачасовими. Так, популярністю Керолін завдячує своїм streetstyle-аутфітам, виконаним у casual-стилі. Джинси прямого крою + чорний топ без рукавів + босоніжки на квадратних підборах — навіть такі прості елементи виглядали на ній максимально вишукано.
Окрім цього, Бессетт-Кеннеді охоче працювала і з класичними речами, такими як базова біла сорочка або спідниця-олівець довжини максі. Доповнивши їх чорними босоніжками й золотою сумочкою міні, у 1999 році Керолін з’явилася на гала-вечорі у Whitney Museum of American Art. Для урочистих вечірніх заходів піарниця Calvin Klein також обирала маленьку чорну сукню обтислого силуету.
Загалом чорний колір був одним із наріжних каменів її стилю. Керолін Бессетт-Кеннеді часто виходила на публіку в total black look (як піднесених, так і повсякденних), а також носила чорний у парі з іншими нейтральними відтінками: білим, бежевим, коричневим тощо. Яскравими акцентами у її образах ставали візерунки, зокрема квітковий. Важливо, що як прихильниця монохромних комбінацій та базової колірної гами Бессетт-Кеннеді значну увагу приділяла фактурам. Так, вона активно використовувала шкіру, денім, прозорі тканини тощо.
Знаковим також є червоне пальто з картатим принтом, в якому Керолін сфотографували папараці під час її прогулянки з коханим Джоном Ф. Кеннеді-молодшим.
За парою Керолін і Джона фотографи й публіка стежили настільки пильно, що на їхнє весілля було запрошено більше охоронців, ніж гостей. Та, окрім цього, відзначити варто й мінімалістичний образ нареченої — білу сукню-сліп від Narciso Rodriguez у поєднанні з босоніжками Manolo Blahnik.
Якщо босоніжки — взуттєвий фаворит Керолін Бессетт-Кеннеді, то з-поміж аксесуарів вона віддавала перевагу широким обручам, сонцезахисним окулярам та акцентним сумкам. Такими могли бути, зокрема, маленький клатч або Hermes Birkin.
Сьогодні пропонуємо вам детально розібрати гардероб Керолін Бессетт-Кеннеді та знайти речі, з якими його можна відтворити.
Пальто довжиною до коліна Max Mara
Більш мінімалістичний елемент верхнього одягу, ніж пальто, уявити дійсно складно, і наша героїня повністю з цим погоджувалася. Тож найчастіше обирала пальта у чорному та бежевому кольорах довжиною до коліна. Доповнювала ними Керолін як повсякденні джинси, так і вишукані вечірні сукні.
Обтисла чорна сукня Katimo
Продовжуючи тему вишуканих вечірніх суконь, не можемо не згадати ще раз чорну сукню обтислого фасону. Більш піднесеного тону виробу додавало поєднання з високими рукавицями та туфлями-човниками. Окрім цього, як справжня прихильниця фактурного різноманіття Керолін Бессетт-Кеннеді одягала й декоровані додатковим тюлевим шаром тканини моделі суконь.
Також піарниця Calvin Klein нерідко робила ставку на моделі з відкритими плечима, оголюючи зону декольте.
Сукня-сліп Anna October
Білизняний стиль — один з наймасивніших напрямків естетики 1990-х років, тож Керолін Бессетт-Кеннеді, як обличчя модної епохи, не могла його не дотримуватися. Часом напоказ, а часом закриваючи шарами одягу, вона одягала сукні-сліпи у варіантах максі й міні.
У білизняному стилі була виконана й весільна сукня Керолін.
Біла сорочка The Row
Елементи ділового стилю, як ми вже зазначали, були важливою складовою стилю Бессетт-Кеннеді. Завдяки своїй універсальності такі речі, як біла базова сорочка, здатні трансформувати настрій образу або ж підлаштовуватися до нього, що особливо важливо для формування функціонального гардероба.
Сорочку наша героїня носила з дещо підкоченими рукавами. Серед її улюблених поєднань — образ із чорною спідницею максі.
Спідниця максі Jacquemus
Саме тому слідом за сорочкою додаємо до нашого шопінг-кошика у стилі Керолін Бессетт-Кеннеді й спідницю максі в чорному кольорі. Сподіваємося, ви пам’ятаєте, що ідеальним завершенням такого аутфіту стануть босоніжки.
Джинси Aisenberg
Дивлячись на фото образів Керолін Бессетт-Кеннеді, мимоволі думаєш, що вони були зроблені цього сезону. Адже всі їхні елементи та способи стилізації мають надзвичайно актуальний вигляд. Особливо це стосується аутфітів Керолін із джинсами, без яких неможливо уявити сучасний гардероб.
Босоніжки на тонких підборах Aeyde
Звісно, на публіці нашу героїню неодноразово бачили і в гостроносих туфлях-човниках, і в лоферах, і в чоботах висотою до коліна. Однак її фаворитом серед взуття завжди лишалися босоніжки. Моделі на тонких підборах Керолін обирала для урочистих заходів, а ті, що на квадратних, лишала для повсякденних прогулянок.
Сумка-клатч BEVZA
З-поміж улюблених моделей сумок Керолін Бессетт-Кеннеді — клатч. Нерідко він доповнював як її streetstyle-луки, так і вечірні образи. Зокрема, з нагоди відкриття нового бутику Ralph Lauren у Лондоні фешіоніста з’явилася на публіці в напівпрозорому топі з відкритими плечима, спідниці довжини міді, гостроносих мюлях на підборах і з лакованим клатчем-конвертом, декорованим ефектом крокодилячої шкіри. Останній став основним акцентом аутфіту.
Обруч Prada
Аутфіт у стилі Керолін Бессетт-Кеннеді в жодному разі не буде повним без такої знакової для її стилю деталі, як обруч. Саме він є одним із тих елементів, що першими спадають на думку при згадці про зірку 1990-х років.
Сонцезахисні окуляри Miu Miu
І фінальний штрих, якого б дуже не вистачало, — окуляри овальної форми. В образах Керолін вони з’являлися і в парі з іншими аксесуарами, як-от обручем, і як самостійний елемент.