Чим ближче до весни, тим більше відчувається втома від сірих декорацій природи та байдужого холоду. Це передчуття тепла можна порівняти з очікуванням нового року. Ще один початок, час перезавантаження, стимул до дій. У цей період навіть найстійкіші з нас прагнуть хоча б мінімального оновлення гардероба, адже він є продовженням та відображенням внутрішнього стану.
З чого обирати та які нові силуети пропонує мода сьогодні, розповідає стилістка Ніна Чобанян.

Останні роки економіка світу переживає не найспокійніші часи. Як вже багато разів траплялось в історії людства, під час криз та інфляцій найбільшим попитом можуть похизуватись бренди, орієнтовані на класику та позачасовий дизайн. Доказом цього є тотальна «біркініфікація» модного ринку в категорії сумок. Єдиний бренд, який досі продає гучні лого, — це Miu Miu. Проте реальність, в якій ми живемо, змушує споживачів замислюватись над життєвим циклом кожної нової речі у власному гардеробі все більше.
Головні тенденції нового сезону — індивідуальність, не нудна класика, невимушена та комфортна розкіш. Запропоновані нижче позиції — це саме ті речі, які здатні подарувати свіжий погляд на весняні аутфіти, а також варті того, щоб зайняти місце у вашому гардеробі надовго.
Жакет без коміра та з коміром-стійкою
Жакет допомагає справити правильне враження на робочій зустрічі, може зіграти на контрасті з джинсами, підкреслити силу характеру та додати геометрії до плавних ліній шовкової сукні. Головні жакети весни 2025 року можна відрізнити по коміру: або повна його відсутність, або комір-стійка. Останній бере своє коріння зі східної культури, зокрема, з китайської сукні з коміром-стійкою. Такий силует отримав свою популярність у 1960-ті роки під час розквіту мінімалізму.
Особлива краса таких жакетів полягає в поєднанні чітких ліній з м’якими, що спрямовує аутфіт в більш жіночний настрій. Часто можна зустріти помітну приталеність, наприклад, у колекціях Toteme та Dolce & Gabbana.

Toteme

Tibi

The Row

Dolce & Gabbana

Khaite
Блуза з драпіруванням
Техніка драпірування не залишає подіуми вже декілька сезонів поспіль, продовжуючи створювати скульптури прямо на тілі. Блузи з драпіруванням, на відміну від суконь, легко інтегруються в повсякденний гардероб: від офісних буднів до урочистих подій. М'які складки утворюють цікаві форми, додають об'єм та ефект багатошаровості, який фактично відсутній. Якщо ви шукали спосіб додати драми в гардероб, то це він!

Carven

Ferragamo

Khaite

Prada
Спідниця-олівець
Мода остаточно стала спиною до тотального оверсайзу та повернулась обличчям до обтислих і жіночних силуетів. Повертаються джинси скінні, завужені й вкорочені штани та, звісно, спідниці-олівці — привіт з 50-х та 90-х. Формуючи весняний гардероб, зверніть увагу на довжину до середини ікри та нижче. З матеріалів особливо актуально виглядає шкіра, вітається тиснення з ефектом шкіри крокодила.

Bevza

LONGCHAMP

GUCCI

ACNE STUDIOS
Ковбойки
На якийсь час здалося, що ера ковбойок давно позаду, проте це тривало не довго. У 2024 році ковбойки почали знов з'являтись на зірках попкультури та стрітстайлу, що співпало з виходом альбому Beyonce Cowboy Carter.
Іконічні аутфіти принцеси Діани з ковбойками, в принципі, ніколи не переставали наслідувати, бо вони зайвий раз доводять: не обов'язково бути хіпі, щоб гармонійно стилізувати цей вид взуття. Отже, на показах весна-літо — 2025 маємо наступну картину: бренди Jil Sander, Prada, Gabriela Hearst, Maison Margiela та інші активно використовують ковбойські чоботи.

Jil Sander

Gabriela Hearst

Jil Sander

Prada
Сумка саквояж на блискавці
Прямокутні сумки з двома ручками на блискавці були знайдені в нових колекціях Hermes, The Row, Stella McCartney, Toteme та Miu Miu. Відкриті сумки, безперечно, мають свій шарм, проте погодьтесь — функціональна сумка, яку можна повністю закрити легким рухом однієї руки, виграє по всім параметрам. Не зважаючи на схожість форм, на перший погляд, вибір доволі різноманітний: з вигинами, з м'якої або структурованої шкіри, з тисненням під рептилію або матовим фінішем.

Hermes

the row

Stella Mccartney

Toteme
Взуття з відкритим пальцем
У 2000-х peep-toe взуття можна було зустріти всюди: від офісів і студентських аудиторій до трамваїв, адже мода тоді по-справжньому була закохана у височезні підбори. Через майже 20 років тенденція на відкриті пальці повертається в різних втіленнях: так, бренд Miu Miu пропонує ностальгічні слінгбеки, а Carven та Alaïa — мюлі з цікавими вирізами. Якщо ви сумували або, навпаки, ніколи не пробували peep-toe, то цієї весни саме час.

Acne Studios

Alaïa

Miu Miu

Carven