Увесь надзвичайно широкий спектр актуальних цього сезону принтів ми вже обговорили в нашому попередньому матеріалі: подих 1990-х років у картатому візерунку, діловий (або ж не дуже) смугастий і романтичний флористичний принти, оптичні ілюзії та абстрактні зображення тощо. Варіантів дизайнери представили безліч, проте на цьому ми б хотіли зупинитися дещо детальніше.
Йдеться про графічні написи на одязі — найбільш промовистий тренд сезону весна-літо — 2025, що стане способом самовираження для фешіоніста не лише як актуальний стилістичний прийом, а і як спосіб транслювати обраний меседж.
I Told Ya
Передвісником повернення слоганів на одяг стали славнозвісні сірі футболки Loewe з іронічним і водночас грайливим написом I Told Ya. З’явившись у фільмі «Суперники» 2024 року, вони швидко стали елементом попкультури.
Слоган I Told Ya, крім відтінку іронії, має й відсилання до фігури Джона Ф. Кеннеді-молодшого, сина колишнього президента Сполучених Штатів. Свого часу він носив футболку білого кольору з таким написом, розроблену з нагоди інавгурації його батька.
Футболка Loewe миттєво стала sold out, а до свого особистого гардероба її додала, зокрема, виконавиця головної ролі фільму Луки Гуаданьїно, сучасна ікона стилю Зендея.
Instagram: @loewe
ABOUT F*CKING TIME
Як свого часу Джон Ф. Кеннеді-молодший носив футболку I Told Ya з нагоди інавгурації батька, так у 1999 році Стелла Маккартні розробила топ ABOUT F*CKING TIME, присвячений дню, коли її батько був включений до Зали слави рок-н-ролу.
Instagram: @stellamccartney
Цей, без перебільшення, легендарний дизайн Маккартні витягла з архівів напередодні презентації колекції весна-літо — 2025. Однак цього разу меседж закликає дбати про довкілля та перестати вбивати тварин заради fashion-індустрії. На кожного з гостей шоу на локації чекала біла кепка з відповідним написом.
Instagram: @stellamccartney
Графічний топманіфест був представлений і у самій колекції Stella McCartney — модель Mother F*cker, що стала справжньою зіркою показу. Серед знаменитостей виріб уже встигла приміряти Дуа Ліпа.
Графічні написи у колекціях весна-літо — 2025
Цей тренд не був би трендом, якби представив його лиш один бренд, тож розглянути варто й декілька інших цікавих прикладів використання графічних написів у колекціях світових дизайнерів.
Одним з адептів тенденції цього сезону став дім Moschino. Його креативний директор Адріан Аппіолаза використовував написи буквально — аби розмовляти з публікою. Так, він закликав глядачів ставати щасливими аутфітом із написом чорним по білому get happy. Ще один цікавий виріб із показу — біла сукня довжиною до коліна з написом tubino or not tubino, що перекладається як «сукня-футляр чи не сукня-футляр».
Сукні, що містять роздуми про деякі соціальні й політичні теорії, представив JW Anderson, Coach використав принт для зізнання Нью-Йорку в коханні.
Moschino
JW Anderson
Coperni
Lacoste
Coach