Увага до деталей — ключовий компонент актуального аутфіту у 2025 році. Саме за допомогою деталей ми не лише довершуємо й робимо цікавішими, продуманішими і візуально привабливішими наші образи, а й персоналізуємо їх, на що дизайнери роблять особливий акцент у сезоні весна-літо — 2025.
Сьогодні пропонуємо вам розглянути трендові позиції аксесуарів, які варто додати до свого гардероба вже зараз і носити до самої осені.
Statement-аксесуари
Цього сезону головні трендсетери модного світу — Prada і Miu Miu — закликали публіку відмовлятися від сліпого слідування трендам. Відтепер актуальний образ — це персоналізований образ, що виражає вас, ваш характер і настрій.
Тож і аксесуари на подіумах стають дедалі більш промовистими, ефектними, акцентованими. Шкіряні візори Prada, сумки-картини Louis Vuitton, інфантильні ведмедики Coach і навіть «пакети» Bottega Veneta — шукайте аксесуари, що вирізняються.

Bottega Veneta

Prada

Coach

Louis Vuitton
Інфантильність в аксесуарах
Після тривалого панування мінімалізму й «тихої розкоші», таких спокійних, виважених і стриманих, дизайнери відпускають на волю свою внутрішню дитину, дозволяючи їй творити й розважатися на максимум.
Так вчинив Маттьє Блазі під час підготовки свого, як виявилося, останнього шоу для Bottega Veneta, надихаючись моментами безтурботного дитинства. Бренд Coperni своєю локацією для показу обрав Disneyland і також втілив його мрійливий світ у колекції.

Moschino

Coperni

Bottega Veneta

Coach
Ефектні ремені
У продовження теми ефектних аксесуарів маємо згадати й ремені, які протягом останніх кількох сезонів пройшли трансформацію від суворої і стриманої, незмінної частини корпоративного стилю до промовистого, а часом навіть еклектичного аксесуара, що транслює вашу особистість.
У межах експериментів з ременями бренди поєднували декілька моделей в одному аутфіті, за допомогою гачків кріпили їх до спідниць на низькій посадці, комбінували у них різні фактури й метали. І не забуваємо про «каліграфічний» пояс Chloé, що став знаковим елементом Дому.

Schiaparelli

Prada

Miu Miu

Chloé
У стилі бохо
Та на чому Чемена Камалі, креативна директорка Chloé, розуміється чи не найкраще, це бохостиль. І, як показав ще минулий сезон, Камалі вміє не лише працювати з ним, а й закохувати у нього мільйони людей. Тож цього весняно-літнього сезону виконані у стилі бохо аксесуари будуть актуальними як ніколи.
Замшеві сумки, моделі хобо, бахрома, золоті ланцюжки, ретро сонцезахисні окуляри, пов’язки на голову, прикраси з китицями — все це посідає провідне місце у переліку трендів.

Chloé

Isabel Marant

Zimmermann

Atlein
Морські та пляжні мотиви
Традиційно у весняний період популярності набувають морські мотиви й елементи відпочинку на узбережжі. Цьогоріч у відпустку вирушає й бохо-жінка — Chloé і Zimmermann поєднали у своїх колекціях естетику бохо з канонічними деталями образу відпочивальниці, а також мушлями й прикрасами у вигляді риб.
Окрім цього, пляжна естетика охоплює й солом’яні капелюхи і плетені сумки. У різних варіаціях і з різних матеріалів такі представляють Bottega Veneta і Ralph Lauren.

Chloé

Zimmermann

Bottega Veneta

Ralph Lauren
Колготки, панчохи, шкарпетки
У центрі уваги у сезоні весна-літо — 2025, як не дивно, опинилися колготки, панчохи і шкарпетки. І хоча в уяві багатьох вони й можуть асоціюватися з примхами холодної пори, Valentino, Balenciaga, Versace та ряд інших брендів роблять їх незамінною складовою наших аутфітів з сукнями, спідницями і шортами.
На окрему увагу заслуговують розшиті камінням капронові шкарпетки на показі Fendi. Радимо почати експериментувати з цим трендом уже зараз, адже у сезоні осінь-зима — 2025/26 він набуде ще більшого розмаху.

Valentino

Fendi

Balenciaga

Versace
Краватка
Одним із наймодніших аксесуарів сезону весна-літо — 2025, безперечно, стала краватка. Після шоу Ентоні Ваккарелло для Saint Laurent у цьому не лишилося жодних сумнівів.
Однак навіть такий класичний елемент ділового стилю як краватка цього сезону переосмислюється і наново розкривається, як на подіумах, так і в гардеробах фешіоніста. Разом із канонічними строгими образами, бачимо й розслаблені і навіть дещо недбалі.

Saint Laurent

Ralph Lauren

Louis Vuitton

Jil Sander
«Подвійні» сумки
Навіщо зупиняти свій вибір на одній сумці, якщо можна узяти з собою одразу дві? Чи то шалений ритм життя у сучасному світі, чи то втома від «єдиного» рішення для всіх, щось цього сезону підштовхнуло Bottega Veneta, Valentino, Fendi, Louis Vuitton і десятки інших брендів поєднувати дві сумки в образі.
Переважно на подіумах ми бачили комбінації із сумки XL та моделі міні, однак деякі бренди робили їх майже однаковими за розміром. Натомість вони використовували гру фактур на сумках, аби зробити аутфіт цікавішим.

Bottega Veneta

Valentino

Fendi

Louis Vuitton
Шарми на сумках
Чимало про цей тренд уже було сказано минулого сезону, адже саме восени 2024 року шарми на сумках стали абсолютно масовим явищем. Цього ж весняно-літнього сезону тренд підкорив ще більшу кількість брендів та обіцяє продовжити розширювати свої горизонти.
Знову ж таки, декоративні елементи на сумках — це елемент персоналізації образу, прояву індивідуальності через стиль в одязі. Ви можете обирати елегантні підвіси, зухвалі металеві ланцюжки, інфантильні брелоки або ж інші варіанти.

Fendi

Chloé

Miu Miu

Coperni
Сонцезахисні та іміджеві окуляри
Традиційний для теплої пори аксесуар — окуляри — цього сезону став особливо популярним на подіумах світових брендів. Адже поряд із сонцезахисними моделями з’являються й іміджеві окуляри з прозорими лінзами.
Увагу варто звернути й на форми окулярів. Так, так звані bug-eyed sunglasses, що нагадують очі комах, стали яскравими акцентами на шоу Prada, Loewe та інших брендів.

Saint Laurent

Prada

Miu Miu

Peter Do