Традиційно вересень — сезон модних показів у містах «великої четвірки», а його початок — пора проведення Ukrainian Fashion Week. Тож цього місяця модного натхнення було дуже багато! Це і зміна вектора від «тихої розкоші» у бік максималізму у Proenza Schouler, і до сліз прекрасні сукні Alaїa, і перше шоу Dries Van Noten без Дріса Ван Нотена на чолі бренду, і подіумний дебют Алессандро Мікеле на посаді креативного директора Valentino тощо. Тому, перш ніж перейти до fashion-знахідок, пропонуємо вам згадати всі ключові моменти Тижнів моди у Нью-Йорку, Лондоні та Мілані, а вже скоро ми звітуватимемо й про Париж.
Сьогодні ж пропонуємо зосередитися на новинах і подіях, що могли пройти повз вашу увагу протягом цього модного марафону. Fashion-редакторка Harper’s Bazaar Ukraine Аліса Єрмоленко згадує, чим світові моди запамʼятався цей вересень.
Ukrainian Fashion Week знову в Києві
Цю подію ви точно пропустити не могли, проте історичний сезон Ukrainian Fashion Week не можемо не згадати. Вперше від початку повномасштабного вторгнення він повернувся до України — вперше у світовій історії Тиждень моди проходив в умовах повномасштабної війни.
Протягом чотирьох днів свої покази й презентації провели десятки українських брендів, серед яких RUSLAN BAGINSKIY, LITKOVSKA, FROLOV, BOBKOVA, PASKAL, J`amemme, NADYA DZYAK, TG Botanical, the COAT, GASANOVA, GUNIA Project, KSENIASCHNAIDER та інші. Як це було — ділимося за посиланням.
Окрім цього, на історичному Ukrainian Fashion Week дивував і streetstyle, адже у жодному разі гості не забували, що триває війна. Цією можливістю вони скористалися, аби вчергове підтримати українські бренди, а також продемонструвати ще більше варіантів стилізації традиційних українських мотивів.
Gucci презентує нову рекламну кампанію «У нас завжди буде Лондон»
Креативний директор Дому Сабато Де Сарно демонструє колекцію Cruise 2025 та сумку Gucci Blondie у новій рекламній кампанії, що отримала назву «У нас завжди буде Лондон». Вона розкриває історії людей і місць, поглиблюючи зв’язок Gucci з британською столицею.
Героїнями знімання стали співачка і співзасновниця гурту Blondie Деббі Гаррі та віолончелістка й композиторка Келсі Лу, а зафіксувала їх у свій об’єктив легендарна фотографиня Нан Голдін.
У центрі кампанії — сумка Gucci Blondie, яка є не просто аксесуаром, а частиною спадщини Дому, переосмисленою для сучасного світу. Вперше представлена на початку 1970-х років, вона відображає вільний дух епохи її походження, водночас фокусуючись на елегантності настрою.
До Дня захисників і захисниць України INDPOSHIV і «Хартія» зняли відео про мрію
Український бренд INDPOSHIV і 13 бригада НГУ «Хартія» показали, як вони уявляють майбутню перемогу. Відео про мрію знімали в самому серці Харкова — в місті, де у лютому 2022 року зародився добровольчий підрозділ, і яке з травня 2024-го захищає бригада «Хартія».
Після початку повномасштабного вторгнення, як і більшість українських бізнесів, бренд INDPOSHIV адаптувався до нових реалій. Та з 2024 року відкрив ще один напрям — пошиття парадних форм для військових.
«Наша місія — одягати найкращих чоловіків країни, частина яких наразі стали військовими та захищають нашу незалежність на полі бою. І святковий одяг, який точно їм буде потрібний після перемоги, це парадна форма»,
— розповідає Катерина Возіанова, засновниця бренду INDPOSHIV.
У пресслужбі «Хартії» додали, що розуміння поняття «честь уніформи» приходить не одразу, а лише після усвідомлення та прийняття цінностей свого підрозділу, бригади, роду військ і в цілому — Сил Оборони. Після пережитих важких тренувань, виконаних бойових завдань і, що важливо, після спільних перемог.
Джинси KSENIASCHNAIDER перемогли в номінації «Найкращі веганські штани» на PETA Vegan Awards 2024
PETA Vegan Awards — щорічна нагорода від організації PETA, де відзначають бренди за використання етичних і веганських матеріалів та за сталий підхід до виробництва. Цьогоріч український бренд KSENIASCHNAIDER та його джинси «Чубакка» стали переможцями у категорії Best Vegan Pants.
Chewbacca Jeans від KSENIASCHNAIDER виготовляються вручну з відходів тканини на виробництві в Києві.
«Зі своїм джинсовим хутром Ксенія Шнайдер наглядно демонструє, що стійка та веганська мода можливі у будь-який час. Ми сподіваємося, що багато інших модних брендів наслідуватимуть цей перспективний приклад і також створюватимуть та проєктуватимуть свої колекції виключно з рослинних матеріалів без використання тваринних компонентів»,
— заявив Гаральд Ульманн, співзасновник та 2-й голова PETA Німеччина.
Український fashion-стартап SPOGAD — у фіналі всесвітнього конкурсу кліматичних стартапів
ClimateLaunchpad — найбільший світовий конкурс «зелених» ідей, участь у якому беруть команди з понад 40 країн світу. Конкурс шукає рішення для боротьби зі зміною клімату та допомагає інноваторам по всьому світу запускати й розвивати їхній бізнес.
Цьогоріч на конкурсі Україну представлятиме fashion-стартап SPOGAD, команда якого розробляє повністю циркулярну систему виробництва з максимально коротким ланцюжком постачання. SPOGAD використовує 100% зібраний та перероблений пластик, а також відкриває нові способи роботи з вторинним пластиком, які раніше не використовувалися у світі моди.
Київські бренди (O)FourFour, Kimera та Jungle представили кампейн, що досліджує синтез краси та сили
Вираження сили особистості підкреслює поєднання внутрішньої міці та зовнішньої естетики. Зйомка Fusion of Power — маніфест сучасної гармонії між тілом і душею — стала результатом натхненної співпраці між простором краси Kimera, студією Jungle та брендом (O)FourFour.
На фотографіях, створених Іриною Лупу, тренери студії Jungle Олександра Сандул, Ярослава Шундрій та Аліна Іщенко позують у стильних аутфітах від (O)FourFour, доповнених укладками, макіяжем і нейл-дизайнами, створеними командою Kimera.
Український бренд COOSH презентував нове лого — символ цілісності
Нове лого, що інтегрує літери з назви COOSH, створюючи унікальний візуальний код, стало відображенням довгого шляху пошуку себе і віднайдення балансу. Це більше, ніж просто логотип — це народження цілісного бренду, який дотримується виключно своїх принципів. Цей знак про те, що бренд не змінився, а нарешті сформував себе та знайшов власну ідентичність.
З нагоди запуску нового лого COOSH випускає свої перші icon pieces: лаковані лофери і водолазку, разом з якими активно вступає у сегмент мідл.
Український бренд AISENBERG відкрив свій перший денім-стор в Берліні
19 вересня український денім бренд родом з Одеси AISENBERG відкрив свій перший флагманський бутик в Європі. Після тривалої релокації, ретельного вивчення ритму життя і стилю Берліну, зйомки кампейну в німецькій столиці з інфлюенсером Франком Пітером Вайлдом, дизайнерка бренду Таня Федосєєва прийняла рішення, що готова до відкриття власного простору.
german. x Behind Blue Eyes представили благодійну колекцію
Уже понад два роки Behind Blue Eyes допомагає дітям з прифронтових та деокупованих сіл адаптуватися до «нормальної» реальності: благодійна організація прагне, аби малюки знову навчились мріяти та — попри пережиті труднощі — дивились в майбутнє з упевненістю. Саме це і лягло в основу лінійки german. x Behind Blue Eyes, що розповідає про справжню, дійсну цінність.
До колекції увійшли худі, світшот, футболка та браслет, що виконані у багатогранних відтінках синього та блакитного. Кольорова палітра відсилає до мирного неба та безпосередньо назви Behind Blue Eyes. Усі виручені з продажу лінійки кошти german. передає фонду.
Doja Cat виступила в кастомній сукні FROLOV на фестивалі Global Citizen Festival
Для музичного заходу у Нью-Йорку співачка обрала корсетну сукню-феєрверк від українського бренду FROLOV, виконану в кольорах прапора Південної Африки. Образ був оздоблений ручною вишивкою, кристалами та бісером білого, зеленого, жовтого, червоного, синього й чорного кольорів.
Під час свого виступу Doja Cat звернула увагу на жорстокість і несправедливість, що відбуваються у світі, й також згадала та підтримала Україну.
Шейлін Вудлі двічі одягла прикраси від українського бренду SOLO for Diamonds
Для презентації драматичного серіалу «Три жінки» у Нью-Йорку Шейлін доповнила свій образ перстнем з біо-смоли в блакитному кольорі. З цим же виробом акторка з’явилася на шоу Дрю Беррімор.
Для презентації біографічного фільму «Лі» про американського фотографа Лі Міллер, Шейлін обрала підвісок з білого золота з вирощеним діамантом у формі груші та діамантові каблучки з вирощених діамантів та біо-смоли SOLO for Diamonds.
Володимир Зеленський обрав лонгслів Andreas Moskin для зустрічі з Джо Байденом
Цього вересня у рамках Генеральної Асамблеї ООН Володимир Зеленський обрав лонгслів українського бренду Andreas Moskin для зустрічі з Джо Байденом у Нью-Йорку. Виріб, що його обрав Президент, виконаний у мінімалістичному мілітарі стилі з довгим рукавом та стриманою чорною вишивкою у вигляді колосків жита.
«Для нашого бренду є великою честю те, що Президент обрав наш образ для такої історичної події, адже цей момент підкреслює важливість української культури на світовій арені. Мінімалістична вишивка додала виробу особливого значення, адже колос жита здавна вважається оберегом і символом збереження роду»,
— зазначили дизайнери Андрій Моськін і Андреас Білоус.