Травень добігає кінця, а отже, ми традиційно підбиваємо модні підсумки місяця. І будьте певні, він був надзвичайно цікавим і насиченим. Починаючи від першого понеділка травня — балу Met Gala, «сірим кардиналом» якого по праву називають Джона Гальяно. На заході у вбранні його авторства сяяли Зендея (акторка продемонструвала одразу два аутфіти), Гвенделін Крісті та інші зірки.
Марафон травневих подій закривав червоний хідник Каннського кінофестивалю, де ми побачили вбрання від українських брендів Milla Nova, WONÀ Concept, FROLOV, Valery Kovalska та інших.
Детальніше про головні fashion-знахідки травня — у нашій добірці подій і новин від fashion-редакторки Harper’s Bazaar Ukraine Аліси Єрмоленко.
Jacquemus відчинив двері нового офісу
Першого травня Мережу облетів фототур новим затишним офісом Симона Порта Жакмюса, що розташувався у 8-му окрузі Парижа. Над простором працювала архітектурно-дизайнерська студія OMA, а його центральними елементами стали мистецькі шедеври, зокрема скульптура L`Air (2e état) Арістіда Майола.
Куратором усіх робіт виступив сам Симон Порт, деякі з них є частиною його приватної колекції.
Гейлі Бібер у кампейні літо-2024 бренду Saint Laurent
Креативний директор Ентоні Ваккарелло представив нове знімання, зіркою якого стала Гейлі Бібер. Інфлюенсерка в об’єктиві фотографа Ґрея Сорренті позувала в окулярах Saint Laurent Ray-Ban, а також демонструвала масивні сережки з весняно-літньої колекції бренду.
В іншому кадрі модель постала в сорочці з накладними об’ємними кишенями та брюках зі стрілками.
Instagram: @ysl
Кара Делевінь стала зіркою нової кампанії Stella McCartney
Літній кампейн бренду Stella McCartney відзначився не лише зірковою моделлю у його центрі, а й важливим екологічним меседжем:
«Ми краще ходитимемо голими, ніж одягнемося в шкіру».
Позує Кара Делевінь у сумці Falabella, яку сам бренд визначає як революційну модель і велике досягнення для веганської моди, адже вона вирізняється таким же рівнем майстерності ручної роботи та довговічністю, що й шкіряні вироби.
Instagram: @stellamcCartney
Аня Тейлор-Джой одягла вінтажну сукню Paco Rabbane
Травень також знаменував початок промотуру фільму «Шалений Макс: Фуріоза», одну з головних ролей у якому виконала Аня Тейлор-Джой. Так, на прем’єру кінострічки у Сіднеї акторка з’явилася у вінтажній сукні Paco Rabbane з колекції весна-літо — 1996.
Instagram: @anyataylorjoy
Calvin Klein назвав ім’я нової креативної директорки
Уперше, відколи Раф Сімонс покинув Calvin Klein у 2018 році, бренд представив нову креативну директорку. Нею стала Вероніка Леоні, за плечима якої робота у The Row, Jil Sander, Celine і Moncler, а також заснування власного бренду QUIRA.
«Я рада, і для мене є честю мати можливість написати нову главу історії Calvin Klein. Десятиліттями Calvin Klein інтерпретував ідею сміливого самовираження, і я готова підкріпити її сильним акцентом на стилі та креативності»,
— каже Вероніка Леоні.
Фото: PVH Corp.
Kachorovska разом із Жанною Кадировою представили проєкт «Градієнт»
Весняно-літній сезон Kachorovska присвячений турботі та людяності. Аби розвинути цю ідею, а також продемонструвати нашу схожість і силу попри різність досвіду кожної окремої людини, команда бренду запросила до співпраці українську художницю Жанну Кадирову, яка створила роботу «Градієнт».
Цей артоб'єкт, що розташований у просторі Kachorovska, — спільний вислів мисткині й бренду, який має показати, що завдяки спілкуванню та обміну досвідом ми будемо більш зрозумілими одне одному.
«Усі ми отримуємо нестандартний досвід життя в країні у стані війни, яка під атакою агресора. Це виявило багато речей, які до того не проявлялись. Градієнт — це символ проявлення максимально позитивних людських якостей. Ми говорили про турботу, тому що вона особливо присутня у нашому сьогоденні. Ми всі переживаємо за близьких, а також знайомих на фронті, за долю країни і розвиток війни. Розтяжка кольору від чорного до білого символізує наші хвилі настрою чи сили, які ми втрачаємо і потім знов накопичуємо. Це символ, через який можна говорити про стан людей, які живуть тут і зараз»,
— розповіла Жанна Кадирова.
ROÁR і ЦУМ Київ презентували ексклюзивну колекцію купальників
До спільної лінійки українського бренду ROÁR і ЦУМ Київ, що отримала назву ENDLESS SUMMER, увійшли 5 моделей купальників і спідниця. Назва кожного з виробів передає відчуття легкості та безтурботності, нагадуючи, що літо — це маленьке життя:
Late Checkout віддзеркалює ваші найрозкішніші моменти безтурботності, а Out of Office промовляє про свободу від буденності з дотиком елегантності. Champagne Problems вбирає в себе нестримну атмосферу безтурботного задоволення, а After Sun розгортає картини спокою та розслаблення після дня, наповненого сонцем. Summer Fling відкриває двері у світ неймовірних почуттів, що так легко приходять влітку, а спідниця Club de Padel відносить нас до найактивніших літніх днів.
Bagllet презентував нову колекцію аксесуарів
«Шалений ритм великого міста, що заряджає неймовірною енергією, захоплює тебе у свій вир. Ти відчуваєш цю пульсацію? Це життя, що біжить, летить, вібрує, спішить і ніколи не зупиняється».
До лінійки увійшли три нові моделі: ВG105 mini — класична прямокутна форма сумки багет, лаконічний вивірений дизайн та італійська шкіра вищого ґатунку; ВG117 micro — аркоподібна форма, плавні лінії та маленький розмір — для максимальної легкості та свободи; ВG141 — м’які заокруглені кути, плавні вигини та водночас чіткий, структурований вигляд.