Естетика папараці — новий тренд у світі моди

Голлівудський гламур

АВТОР:

ФОТО: Instagram: @diggzy

ОПУБЛІКОВАНО: 8 квітня 2024

Культура знаменитостей завжди посідала окреме місце у порядку денному світових видань. ЗМІ готові платити сотні тисяч доларів, аби першими опублікувати світлини нового стильного образу Марго Роббі або першого публічного виходу Роберта Паттінсона та Сьюкі Вотергаус після народження дитини. Водночас папараці грали на руку й брендам: щойно зірок помічають у речах певної марки, вироби миттєво розкуповуються їхніми прихильниками. 

Протягом десятиріч естетика папараці трансформувалася, і тепер на модній арені постають такі відомі фотографи як Майлс Діггс, більш відомий як Diggzy — автор перших вагітних знімків Ріанни. Його унікальний стиль ви впізнаєте з сотень. Майлс зберігає динаміку та особливий шарм спонтанних фото, при цьому створюючи вишукані довершені світлини. 

Естетика папараці — новий тренд у світі моди

Естетика папараці — новий тренд у світі моди

Естетика папараці — новий тренд у світі моди

Instagram: @diggzy 

Культура папараці, що здобула неймовірну популярність у 2000-х роках, нині знову вшановується брендами: як на подіумах, так і в кампейнах. 

Першим на думку, звісно, спадає рекламна кампанія Bottega Veneta осінь-зима — 2022, у якій знялася Кендалл Дженнер. На фото модель позує у подовженому светрі з плетеною сумкою та яскравими соняшниками; у блискучій обтислій сукні; у тренчі довжини міді на прогулянці з доберманом та у стильному поєднанні жакета з джинсами. 

Естетика папараці — новий тренд у світі моди

Естетика папараці — новий тренд у світі моди

Естетика папараці — новий тренд у світі моди

Естетика папараці — новий тренд у світі моди

Instagram: @danixmichelle 

Слідом за ним одразу згадуємо шоу Balenciaga, що навіть відбулося символічно у самому серці життя знаменитостей — Лос-Анджелесі. На тлі напису Hollywood бульваром крокували моделі з пакетами і кавою у руках, «слухаючи» музику у навушниках або «говорячи» телефоном. Бренд продемонстрував спортивне вбрання, casual-образи зі шкіряними елементами, принтованими топами та джинсами, а також більш піднесені за настроєм аутфіти з твідовими костюмами зі спідницями, мереживними колготками напоказ, обтислими сукнями, оверсайз жакетами тощо.

Естетика папараці — новий тренд у світі моди

Естетика папараці — новий тренд у світі моди

Естетика папараці — новий тренд у світі моди

Ідею звернення до голлівудських пагорбів підтримав й італійський бренд GCDS, презентувавши рекламну кампанію Baci from Los Angeles. Жодних знаменитостей у кадрі — лише їхня естетика. Розроблене знімання було у співпраці з американською медійною агенцією Backgrid, що регулярно публікує світлини Джіджі Хадід, Тейлор Свіфт, Тімоті Шаламе, Лілі-Роуз Депп та інших зірок. 

Героїні кампейну прогулюються вулицями міста, купаються в басейні на заході сонця, сваряться зі своїми партнерами у публічних місцях, їздять на машинах і навіть виливають напої на папараці. 

Естетика папараці — новий тренд у світі моди

Естетика папараці — новий тренд у світі моди

Естетика папараці — новий тренд у світі моди

Instagram: @gcdswear 

Іспанський Desigual також нещодавно приєднався до тренду. Надихнувшись естетикою Y2K, бренд презентував рекламну кампанію за участі Харі Неф, яка виконала роль лікарки Барбі у стрічці Ґрети Ґервіг. 

Естетика папараці — новий тренд у світі моди

Естетика папараці — новий тренд у світі моди

Естетика папараці — новий тренд у світі моди

Instagram: @desigual 

У контексті культури папараці не можемо не згадати й бренд Self-Portrait, який перетворив залаштунки премії The Fashion Awards на перші шпальти модних видань. 

Естетика папараці — новий тренд у світі моди

Естетика папараці — новий тренд у світі моди

Instagram: @mrselfportrait


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ