Тиждень моди у Нью-Йорку офіційно завершився, а, отже, цикл показів світових брендів у містах «великої четвірки» вже отримав свій гучний старт. Покази провели деякі з ключових гравців американського модного ринку, серед яких Calvin Klein, Michael Kors, Coach, Tory Burch та інші, а також гості Нью-Йорка, зокрема, український бренд Bevza.
Традиційно місто, у якому, до речі, народився нинішній формат тижнів моди, є менш суворим за Мілан чи Париж. Тут панує атмосфера відкритості й легкості, та водночас високим рівнем комерційності — дизайнери і фешіоніста зазвичай роблять ставку на носибельну моду.
Сьогодні пропонуємо вам ближче познайомитися з найцікавішими колекціями брендів, представленими у Нью-Йорку.
Michael Kors
Нью-Йоркський тиждень моди офіційно відкрив Michael Kors із показом, що відбувся на території історичних складів Terminal Warehouse, зведених ще у 1891 році.
Натхненням для колекції Michael Kors стала тема подорожей і жага досліджень, зокрема, власні мандрівки Майкла Корса. Лінійка виконана у природних, землистих відтінках, що зміцнює її зв’язок з природою. Її елегантний пошив оздоблюють прозорі тканини й драпіровані елементи. Бренд також приділяє значну увагу м’якому костюмному крою, динаміці, відображеній у бахромі, а також текстурам.
Area
Одним із найочікуваніших показів Нью-Йорка став дебют Ніколаса Абурна на посаді креативного директора Area, де він замінив співзасновника бренду Петрека Панчика. У портфоліо Ніколаса — роботи для Tom Ford, Alexander Wang і кутюрної лінійки Balenciaga.
У своїй першій колекції для Area він поєднав авангардний дух із елементами мистецтва високої моди. Дизайнер комбінував джинси, що трансформуються у мініспідницю, з виконаними з деніму обтислими сукнями зі скульптурним коміром, вечірні сукні із футбольних топів із складними конструкціями «плетених» суконь, чорні жакети з сукнями з масивних леліток.
Calvin Klein
Другого дня Нью-Йоркського тижня моди свою другу колекцію для Calvin Klein представила Вероніка Леоні, яка продовжує утверджувати бренд на шляху інтелектуального мінімалізму.
Лишаючись вірною своєму стилю дизайнерка зверталася як до звичних елементів, серед яких сірий діловий костюм, так і до сміливих рішень. Вона переосмислювала класичні пропорції, експериментувала з фактурами, робила акцент на динаміку за допомогою бахроми, додавала ретроцитати й нетривіальні аксесуари.
Off-White
Нова колекція Off-White, показ якої відбувся на даху New Design High School, народилася у тісній взаємодії із самим Нью-Йорком. Творча енергія міста стала фоном для лінійки, в основу якої лягли сила «культури темношкірих», яка сформувала диско, хіп-хоп, графіті та вуличний одяг.
Поєднуючи цей дух із спортивним настроєм, університетськими кодами і кристалами Swarovski, бренд балансує між сміливими силуетами, графічними контрастами і яскравими акцентами.
Alexander Wang
Цього сезону на подіум Тижня моди у Нью-Йорку повернувся Alexander Wang, і, як і обіцяв, прикував до себе погляди вибагливої публіки. Колекція бренду через форми і фактури досліджувала силу жінки — це power dressing для жінок, які керують світом навколо себе, спокушають і домінують.
Цікаво також, що туфлі на підборах kitten heels з лінійки Alexander Wang були надруковані на 3D-принтері.
Altuzarra
Як розповів Джозеф Альтузарра у своїх нотатках до шоу, колекція весна-літо — 2026 народилася з ефемерного образу, що на перший погляд видається знайомим, проте варто розглянути ближче — і він стає до абсурдного незнайомим.
Ця ідея знаходить втілення у класичних жіночих тропах — таких як флористичний принт чи мереживо — і переосмислює їх через призму сучасного світу. Лінійка Altuzarra — це взаємодія сюрреалізму і фемінності, що відображає нашу реальність.
Khaite
Свою колекцію Khaite представив у таємничій атмосфері виставкового простору The Shed. Саме ця містична похмурість і привабила дизайнерку Кетрін Голстейн.
Лінійка виконана у впізнаваному стилі бренду. У ній чіткі, «сильні» піджаки поєднуються з коктейльними сукнями, а жорсткі фетрові топи — з легкими шифоновими блузами. Окрім «темних сторін Америки», Голстейн також досліджує концепцію наївності, у яку поринула ще минулого сезону, й шукає впевненість у невпевненості.
Ulla Johnson
Для Ulla Johnson сезон весна-літо — 2026 відзначився першою колаборацією бренду з Фондом Гелен Франкенталер, піонерки американського післявоєнного абстракціонізму. Саме її культові картини — такі як Western Dream, Moontide та Nature Abhors a Vacuum — знаходять відображення у шовковій органзі, прикрашеній ручною вишивкою і пір’ям.
Ralph Lauren
Цього сезону бренд відзначає дуальність стилю, він досліджує його через м’якість і міцність, чіткість і легкість. У новій колекції Ralph Lauren гострі чоловічі мотиви поєднуються зі сміливою фемінністю, а особливого шарму цьому міксу додає використання ремісничих технік.
Ralph Lauren пропонує чисті, графічні лінії; одяг, виконаний у чорно-білій гамі із червоними акцентами. Він демонструє елегантність і сяйво.
Toteme
У новій лінійці бренд Toteme переосмислює такі знакові для себе позиції як тренчі, пальта і тенк-топи, деконструюючи їх, додаючи тканинам несподіваний фініш і міксуючи фактури.
Бренд нашаровує сатин із мохером, використовує «зістарені» елементи, представляє в’язані позиції з необробленими краями, що балансуються шкіряними аксесуарами.
Coach
Бренд відходить від притаманного минулій колекції інфантилізму у бік більш виважених, стійких рішень. Coach звертається до тьмяних відтінків і вицвілих тканин, використовує навмисно незавершені деталі.
Водночас колекція знову розроблена у щільному діалозі з Нью-Йорком. Стюарт Віверс знайшов натхнення у таких випадкових предметах як випадкова наліпка на фонарному стовпі, а також роздумах про буденність у «великому місті».
Diotima
Рейчел Скотт, яка стала новою креативною директоркою Proenza Schouler, цього сезону вперше представила на подіумі колекцію власного бренду Diotima.
У лінійці Рейчел не лише продемонструвала плетіння з сітки, рюші, об’ємні варіанти обробки країв, а й вшанувала своє коріння. Колекція отримала назву Bacchanal, що відсилає до сповненого їжі й напоїв фестивалю на Ямайці.
Tory Burch
У фірмовому американському стилі Tory Burch поєднує спортивні елементи в одязі з традиційно фемінними. Дизайнерка бренду вшановує на подіумі майстерність, знаходить місце для веселощів, проте також ділиться і особистим. Зокрема, пташка, дбайливо вишита на одному зі светрів, була натхнена античним стільцем, що належав її матері.
Bevza
Український бренд Bevza у Нью-Йорку провів презентацію колекції, мета якої — розповісти світу правду про унікальну українську культуру. Світлана Бевза розкриває велич недосконалості крізь призму творчості Казимира Малевича, роботи якого на перший погляд здаються бездоганними, але насправді відкривають індивідуальність і живу енергію митця.
Ключовим символом колекції стає квадрат, що цього разу переосмислюється як архітектурна основа виробів. Варто й виокремити знаковий для лінійки предмет — брюки «Малевич», частково пошиті з вінтажних тканин, зібраних в Україні у 2025 році.