Третього дня Ukrainian Fashion Week не вповільнював темп — один за одним в «Арсеналі» відбувалися покази й презентації, дивуючи глядачів цікавими форматами, незвичними стилістичними рішеннями і навіть світовими рекордами. Зокрема, проєкт Sunflower Quilt For Ukraine — Печворк Перемоги представив перші 600 метрів найбільшої у світі клаптикової ковдри, створеної майстрами з понад 25 країн на підтримку поранених військових.
Цього дня UFW демонстрував публіці тяглість поколінь в українській нації. Khrystyna Rachytska презентував етновбрання з другого розділу циклу «Укорінення», а SAMOKISH провів виставку-експозицію «Мистецтво поколінь», натхнену роботами видатного художника Миколи Самокиша, дідуся дизайнерки.
Andreas Moskin під супровід оркестру провів надзвичайно емоційний показ між повітряними тривогами, а CHUPRINA у зв’язку з черговою російською атакою на столицю презентував колекцію у залі без глядачів.
Детальніше найцікавіші події третього дня Ukrainian Fashion Week сезону весна-літо — 2026 розглядаємо у нашому матеріалі, а streetstyle — за посиланням.
Grains de Verre
Третій день UFW розпочався на власній локації Grains de Verre, де бренд представив колекцію у форматі галерейної експозиції. Проєкт «шлях [до] жінки» — це алегорія музейної виставки, де кожен гість проходив власну експедицію жіночою багатовимірністю. Чотири інсталяції розкривали контрасти жіночності: від вразливості й тілесності до сили, сексуальності та свободи.
Кожна інсталяція супроводжувалася QR-кодами з інтерактивними запитаннями, відео та історіями жінок, які ділилися власними досвідами.
NAZARELLI
Новий етап у розвитку харківського бренду NAZARELLI відзначається його першим показом у рамках UFW, тож символічно, що представлена на подіумі колекція є історією про якісний зріст, трансформацію та розвиток жінки.
Цього сезону бренд демонструє розслаблені, проте лаконічні силуети, виконані у стриманій колірній гамі, та просочені елегантними деталями. Окрему увагу в NAZARELLI приділяють точності посадки, яка дає таке необхідне відчуття впевненості.
COVER
Сезон весна-літо — 2026 відзначив подіумний дебют у межах UFW для бренду COVER, відомого своїм архітектурним мінімалізмом. У новій колекції, що отримала назву AXIOM, він звертається до сили тиші, дисципліни та конструкції.
AXIOM — про одяг, що говорить точніше за будь-який маніфест: монохром, архітектурні лінії, мінімалізм без компромісів. Лінійка натхнена класикою 80-х, а її основу складають чоловічі та жіночі пальта й костюми з щільних структурованих тканин.
Khrystyna Rachytska
Бренд презентує новий розділ колекції «Укорінення», центральним символом якого постає образ яблуні. Саме тому колекція розгортається у двох станах: навесні — у біло-молочних відтінках, квіткових орнаментах і тонких гілочках, а восени — у глибоких охристих кольорах, щільних формах, насичених текстурах, що нагадують соковитий плід яблука.
Вбрання традиційно для Khrystyna Rachytska створене з натуральних тканин — льону і шовку. Вироби оздоблює ручна вишивка у техніках «гладь» і «низинка». Кожен образ доповнюють аксесуари з притаманних для традиційних українських прикрас матеріалів: воску, латуні, гранату, бурштину, скла й емалі.
TONiA
Натхненням для нової лінійки бренду стала епоха «Відродження»: на сукнях і сорочках дизайнерка Антоніна Белінська відтворила квітковий принт з картини «Народження Венери» Боттічеллі, а брюки, топи і халат прикрасила флористичним орнаментом з італійського жакарду XVI сторіччя.
Одним із ключових елементів колекції Renaissance стали об’ємні рукави — драпіровані, зі складками, воланами та розрізами. Також цікаво, що одна із сумок за формою та оздобленням відсилає до автентичних моделей кінця XVI століття.
VOROZHBYT&ZEMSKOVA
В основі ДНК бренду VOROZHBYT&ZEMSKOVA — тема міста з його полярністю, енергією й ритмом. Тож нова колекція є ще однією інтерпретацією урбаністичного коду.
Дизайнерки Олена Ворожбит і Тетяна Земськова будують силуети лінійки весна-літо — 2026 на контрастах, формуючи дует легкості й сили. Окрім цього, вони сміливо грають із фактурами у колірної палітри, яка демонструє шлях від чорного до білого з усіма відтінками сірого.
SAMOKISH
Виставка-експозиція, що її SAMOKISH представив у «Мистецькому арсеналі», присвячена діалогу поколінь, де поєднуються картини видатного українського художника Миколи Самокиша та сучасні прикраси його родички, дизайнера Катерини Басовської, натхненні родинною спадщиною.
Відвідувачі мали змогу побачити роботи художника у форматі репродукцій та авторські прикраси, створені спеціально для цієї експозиції.
CHUPRINA
Ukrainian Fashion Week доводить, що українська мода жива і розвивається, попри все. Дизайнери розробляють свої колекції під звуки сирен і вибухів, а представляють їх на подіумах між повітряними тривогами. Цього сезону показ CHUPRINA не зміг відбутися повноцінно через чергову російську атаку.
Колекція дизайнерки Дарʼї Чупріної вибудувана навколо твіду — фактурної й багатогранної тканини. У процесі роботи авторка лінійки досліджувала феномен жіночності крізь призму сучасності, а також надихалася затишком і мінливістю ранкового світла.
Andreas Moskin
Грандіозним завершенням третього дня став показ Andreas Moskin. Бренд представив колекцію «Жити назустріч», яка досліджує стійкість і єдність, народжену у часи випробувань.
У межах лінійки дизайнери Андрій Моськін та Андреас Білоус представили чоловічі образи, до яких традиційно увійшли костюми, жилети й шорти-бермуди, а також жіноче вбрання — вперше на подіумі Andreas Moskin.
Окрім цього, вже третій сезон бренд представляє одяг з функцією: від брюк із прихованими застібками для зручного доступу до протезів до спеціальної вишивки на одязі, що допомагає людям із порушеннями зору. Жакети мають регульовані застібки, що враховують різні потреби у мобільності, а топи створені з використанням магнітних кріплень і м’яких, сенсорно комфортних тканин, які мінімізують подразнення.