Днями у Мілані стартував Тиждень чоловічої моди, що відкрив цикл головних модних подій року з презентації колекцій сезону осінь-зима — 2024. На період Fashion week подіуми перетворилися на чарівний простір, де елегантність сусідує із зухвалістю.
Сьогодні пропонуємо вам оглянути найцікавіші покази чоловічого вбрання з Мілана.
Prada
Міучча Прада та Раф Сімонс продовжують тримати титул головного трендсетера за брендом Prada і дивувати прихильників на Тижні чоловічої моди. І безперечною зіркою показу знову став діловий стиль і провідні його елементи: брючний костюм, сорочка і краватка. Доповнювали аутфіти плащі обтислого крою, пальта та бомбери.
Важливе місце на показі посідала морська тематика: верхній одяг з потрісканої шкіри та капелюхи fisherman. Неможливо оминути увагою і фактурні шапочки для плавання, що не є новинкою для Prada.
Gucci
В італійській модній столиці дивував глядачів, звісно, й Gucci, зробивши акцент на шкіряних елементах: рукавицях і сумках, які були підібрані у тон в образах моделей, та верхньому одязі, зокрема плащах. Та головним акцентом аутфітів стали прикраси на шиях чоловіків — ланцюжки та аксесуари, що нагадували краватки.
Fendi
Оду шкірі та хутру на своєму шоу написав Fendi, який у новій колекції зосередився на багатошаровості та поєднанні різних фактур. На показі ми бачили елегантні брючні костюми у парі з шарфом з бахромою та компактною сумкою з верхньою ручкою, сорочки з кардиганами та шкіряними плащами, а також елементи з легким блиском і прозорі тканини.
Dolce&Gabbana
Лакована шкіра та блискуче хутро, гладенький сатин і ніжне мереживо, промовистий леопардовий принт і зухвалий денім — усе це про показ Dolce&Gabbana, що поєднав елегантність, сексуальність і урочистий тон. Моделі бренду сяяли на подіумі в оксамитових жакетах, сатинових блузах з бантами, брюках і пальтах, розшитих лелітками. Образи доповнювали золоті броші.
JW Anderson
Показ Джонатана Андерсона став справжнім хітом: кадри з нього були на перших шпальтах усіх світових видань, адже цього сезону дизайнер дарує нам нове прочитання трендового образу «без низу», тепер — у виконанні чоловіків. Подіумами крокували моделі у світшотах, кардиганах та джемперах (а часом і без них), поєднаних з колготками та лоферами. Топи на чоловіках прикрашали об’ємні квіти.
Також бренд продемонстрував пальта на запах, жакети з об’ємними плечима та бомбери.
DSquared2
Справжня магія охопила подіум бренду DSquared2, де чарівна «кабіна» перетворювала casual-луки, обтерті брудом, на розкішні костюми з глибокими вирізами та пір’ям.