Бренд The Row вже давно став символом елегантної стриманості, яка приваблює поціновувачів мінімалізму та продуманого дизайну. Новий лукбук жіночої та чоловічої колекцій Fall 2025, представлений у Парижі, продовжує цю традицію, пропонуючи гармонію між простотою, функціональністю та розкішшю. Водночас колекція знову викликала гарячі обговорення в модній спільноті через подібності до естетики Maison Margiela.
На відміну від гучних подіумних шоу The Row віддає перевагу тихим презентаціям своїх колекцій. Цього разу в ролі фотографа виступив Марк Бортвік, відомий своєю майстерністю передавати рух і текстуру в кадрі. Саме завдяки його роботі вдається оцінити всі деталі колекції, яка на перший погляд може здатися надто простою.
Колекція грає на межі між складним та елементарним. Наприклад, сорочка з округлими рукавами створює динаміку силуету, коли її вдягаєш, а пальто з подвійним шаром і відкритою підкладкою виглядає як витвір мистецтва. Разом із цим у колекції є речі, які справді прості — наприклад, розслаблені чоловічі костюми. Вся палітра нагадує роботи Джорджо Моранді: стриманість кольорів і чисті лінії домінують у кожному образі.
Особливу увагу бренд приділив аксесуарам. У колекції з’явилися нові текстильні сумки зі шкіряними вставками, туфлі з округлим квадратним носком та масивні дербі. Ці речі позиціонуються як не просто трендові, а як «речі на роки», які залишаться актуальними незалежно від змін моди.
У післяпандемійному світі поняття «носибельності» в моді стало синонімом практичності, а не банальності. The Row вміло адаптує цей підхід у всіх своїх категоріях, пропонуючи «предмети, які хочеться залишити собі назавжди».
Новий сезон The Row можна описати як спокійний і продуманий: він нагадує оазис у хаотичному світі моди. Але не обійшлося без контроверсій. У Мережі активно обговорюють схожість колекції з легендарними роботами Мартіна Маржели для Hermès. Чи це справді пряме цитування чи всього лише збіг? Питання залишається відкритим. І хоча критика може звучати гостро, вона лише додає бренду The Row більше уваги — можливо, саме це і було задумано?