Світовий модний марафон триває: учора в Нью-Йорку закінчився Тиждень моди, де свої лінійки весна-літо — 2025 представили такі бренди, як Ralph Lauren, Alaїa, Khaite і безліч інших. Тиждень моди в Нью-Йорку став знаковим для багатьох з них: деякі відзначилися зміною спрямування своєї естетики, інші вивели на подіуми видатних супермоделей.
Найцікавіші покази Тижня оглядаємо в нашій добірці.
Proenza Schouler
Шоу цього бренду не було в офіційному календарі CFDA, проте оминути його увагою дорівнювало б злочину. 5 березня Proenza Schouler фактично відкривав Тиждень моди в Нью-Йорку, не лише задаючи йому тон, а й проголошуючи новий вектор стилю.
У весняно-літньому сезоні Proenza Schouler відходить від такої обридлої багатьом «тихої розкоші» й робить крок назустріч максималізму. Нова лінійка бренду сповнена принтів (погляньте лишень на смугастий!), бахроми, асиметричних елементів і деконструйованих деталей. І звісно, колекція дивує своєю фактурністю.
Ralph Lauren
Американський бренд Ralph Lauren цьогоріч зміцнює свій зв’язок з Нью-Йорком, представляючи просочену автентичним духом цього міста лінійку. Показ нової колекції бренду відбувся в Гемптоні — місті, що має довгу історію робочих та особистих зв’язків з Ральфом Лореном. Сам дизайнер називав його домом, що далеко від дому.
Показ Ralph Lauren тривав близько 20 хвилин і презентував понад 100 жіночих, чоловічих та дитячих образів. Для бренду на подіум вийшли такі супермоделі, як Наомі Кемпбелл та Крісті Тарлінгтон, а також моделі топрівня, серед яких Імаан Хаммам.
Alaїa
Одним із найбільш обговорюваних шоу Нью-Йоркського тижня моди став показ Пітера Мюльє для Alaїa, місцем проведення якого став Музей Соломона Ґуґґенгайма — найстаріший і один із найбільш відвідуваних музеїв сучасного мистецтва у світі. Як зазначили у Модному домі, колекція формувалася саме на основі ідеї її демонстрації в американському музеї мистецтв.
У межах колекції дизайнер у звичній для бренду манері експериментував з об’ємами й обтислими елементами. Завдяки використанню прозорих тканин і драпірування лінійка весна-літо — 2025 вийшла надзвичайно легкою й повітряною. Однак погляди глядачів прикували до себе представлені наприкінці показу сукні-спіралі.
Khaite
Колекція весна-літо — 2025 стала новим розділом для Khaite, адже знаменувала відхід від звичної естетики бренду. Цього разу креативна директорка Кетрін Голстейн зосередилася на значно м’якішому, теплішому стилі.
Це зробило лінійку особливо інтимною для Кетрін. Як зазначала сама дизайнерка, нині вона відчуває себе теплішою і приземленішою.
Off-White
Цього сезону Off-White покинув своє звичне місце в розкладі Паризького тижня моди, аби вирушити до Нью-Йорка, і локацією для проведення показу бренд обрав самісіньке серце міста.
Креативний директор бренду Ібрагім Камара зробив ставку на більш відповідні для реального життя речі, залишивши водночас свою фірмову естетику. Так, увагу глядачів привернули комбінезони з глибокими розрізами, спідниці-пояси з прозорим подолом, каптури на топах, а також денім.
3.1 Phillip Lim
Показ весна-літо — 2025 став знаковим для 3.1 Phillip Lim, адже відзначив його 20-річчя на модній арені. З цієї нагоди команда бренду на чолі з самим Філліпом Лімом звернулася до спадщини бренду.
У лінійці сміливо поєднувалися різноманітні фактури, серед яких денім, камуфляж і мереживо. Окрім цього, Філліп досліджував власні архіви, згадуючи, зокрема, перші шоу бренду.
Carolina Herrera
У межах Тижня моди у Нью-Йорку свою колекцію для Carolina Herrera представив Вес Гордон. У ній дизайнер зосередився як на класичних силуетах, так і на звичних для бренду урочистих настроях. Вишукані білі сорочки, доповнені шортами-бермудами, зустрілися на показі з сукнями насиченого рожевого кольору, декорованими драпіруванням. Особливу увагу дизайнер також приділив квітковим аплікаціям та принтам, зокрема флористичному та polka-dot.
У front row шоу сиділа сама Кароліна Еррера. За словами уважних глядачів, лінійку вона прокоментувала як дуже красиву й надзвичайно елегантну.
Coach
Бунтівний дух великого міста, який так полюбляє команда Coach, знайшов втілення чи не в кожній деталі колекції. Ба більше, зізнання Нью-Йорку в коханні креативного директора Стюарта Веверса було написане на футболці першого ж аутфіту лінійки весна-літо — 2025.
Колекція Coach по-новому демонструвала вже знайомі нам усім елементи: від брючних костюмів і денімових сетів до коричневих шкіряних курток.
Toteme
Від динаміки й вуличних елементів переходимо до атмосфери спокою й легкості шоу одного з ключових брендів-мінімалістів — Toteme. І ця колекція заворожила нас своєю простотою й елегантністю.
Довершеність лаконічних форм, представлених дизайнерами Еллін Клінг та Карлом Ліндманом, підкреслювалася текстурами матеріалів та їхнім різноманітним комбінуванням.
Michael Kors
Елегантна й вишукана та водночас не менш просочена духом Michael Kors колекція бренду гучно заявила: плісировані прозорі та мереживні спідниці повертаються. І максимально стильний вигляд вони мають саме у парі зі знаковими для бренду жакетами, доповненими поясами.
Шоу відкрила Мона Тугаард у синій сукні довжини міді, що складалася з топу та плісированої спідниці. Доповнював її широкий чорний пасок. Подальші луки демонстрували нам гармонію нейтральної колірної гами разом з яскравими квітковими принтами, а також квіткові аплікації, блискучий сатин і бахрому.