Серію показів у містах «Великої четвірки», а водночас і найвпливовіших шоу світових брендів, відкриває Нью-Йорк, відомий своєю жвавою та яскравою атмосферою, сповненою контрастів. Саме тут традиційно відбуваються шоу найвидатніших американських Домів, до яких цього сезону після шестирічної перерви приєднується Calvin Klein.
Сьогодні пропонуємо вам влаштувати невелику віртуальну подорож динамічним і різноманітним Нью-Йорком і згадати найцікавіші покази Тижня моди сезону осінь-зима — 2025/26.
Marc Jacobs
Попри те що сам Нью-Йоркський тиждень моди розпочався 6 лютого, його неофіційне «відкриття» відбулося декількома днями раніше — показом одного з найзнаковіших американських брендів. Тож оминути увагою шоу Marc Jacobs ми просто не можемо.
У новій колекції Марк Джейкобс звертається до вже досліджуваної ним раніше теми лялькового одягу, але цього разу максимально гіпертрофує форми. Колекція отримала назву «Кураж», і, як пояснив сам дизайнер, її створення було навіяно роздумами про страх. Джейкобс усвідомив, що насправді він є не ворогом, а необхідним супутником творчості, автентичності, цілісності та життя.
Brandon Maxwell
А от офіційне відкриття Тижня моди в Нью-Йорку випало на долю бренду Brandon Maxwell, що саме відзначає своє 10-річчя. З нагоди ювілею дизайнер зробив колекцію досить особистою, втіливши у ній саме поняття сучасної елегантності та високої майстерності.
Брендон Максвел у своїй лінійці зробив акцент на вишуканий крій і різноманітність текстур. Лінійка виконана в нейтральній колірній гамі, доповненій смугастим, картатим і леопардовим принтами. Водночас ключову роль дизайнер відвів матеріалам: вовні, шкірі, трикотажу, деніму тощо.
Calvin Klein
Показ Calvin Klein, що знаменував повернення бренду на подіум і дебют Вероніки Леоні на посаді його креативної директорки, ви точно не могли пропустити, адже про нього гомоніла вся fashion-спільнота. Колекцію вподобав навіть сам Келвін Кляйн, відзначивши чудову якість пальт і костюмів.
Нова епоха Calvin Klein під керівництвом Вероніки Леоні розпочинається з повернення до 1990-х років і переосмислення спадщини бренду. Замість провокації та показної сексуальності бачимо гармонійні форми, чисті лінії, вивірений крій і витончену жіночність.
Bevza
До офіційного нью-йоркського розкладу цього сезону увійшов і український бренд Bevza, показ якого став маніфестом позачасової краси та свідомого споживання. Досліджуючи тему внутрішньої гармонії між самовираженням і впевненістю, Світлана Бевза втілює у виробах концепцію елегантності як способу життя.
Основний акцент зроблено на ручній роботі, текстурах і деталях через фірмові мотиви бренду — плетення та колоски. Окрім цього, на передній план виходить повторне використання матеріалів.
Khaite
Локація в Park Avenue Armory перетворилася на стильний простір у дусі нуару 1940-х років, де Кейт Голстінн досліджувала еволюцію жіночого одягу та вшановувала відомого режисера Девіда Лінча, який вплинув на її бачення моди, особливо її темну, кінематографічну естетику.
Так, ключовим елементом колекції стали корсети, виконані з чорної лакованої шкіри, леопардової шкіри та шовкових жакардових тканин. Водночас Голстінн вдалася й до експериментів із формами, працюючи з жакетами з об’ємними рукавами та сукнями зі складними швами, а також зі стилем панк-преп.
Carolina Herrera
На даху будівлі Solow, що відкриває захопливу панораму Нью-Йорка, розташувався подіум бренду Carolina Herrera, що його прикрашали 3000 червоно-вишневих ранункулюсів. Так у дусі «Сучасної романтики» — саме таку назву одержала лінійка — відбувалося шоу Веса Гордона.
Квіти посіли провідне місце не лише у декорі локації, а й у виробах колекції. На показі були продемонстровані пояси зі складеними з тканини квітами, пальта з вишитими золотими нитками тюльпанами, костюми з брошами-квітами, сукні й спідниці з люрексового жакарду, оздоблені квітковим принтом.
Coach
Фірмова естетика Coach цього сезону наповнюється грайливістю й ностальгією за дитинством, просочується духом американських субкультур кінця 90-х років. У новій колекції Стюарт Веверс представляє широкі «брудні» й розірвані джинси, вкорочені футболки з малюнками іграшок, трикотажні кардигани з нашитими на них клаптиками шкіри й куртки та жилетки, в кишені яких закладають руки моделі.
На окрему увагу заслуговують «іграшкові» аксесуари в лінійці, зокрема взуття та підвіси на сумки у вигляді плюшевих ведмедиків.
Tory Burch
Цього осінньо-зимового сезону дизайнерка Торі Берч трансформує американський спортивний стиль у витончені образи для сучасної жінки. У своїй новій колекції Торі переосмислює звичні всім нам речі, вплітаючи елементи спортивного стилю в контекст високої моди. Те саме відбувається і з силуетами — зрозумілі та стандартні перетворюються на складні й фігурні.
Лінійка Tory Burch акцентує на грі з викривленням форм. Дизайнерка активно вдається до асиметрії, об’ємів, драпірування й різних форм нашарування тканин.
Michael Kors
Одним із завершальних акордів Нью-Йоркського тижня моди став показ Michael Kors, що одержав назву Dégagé Chic («Чистий шик»). Нова колекція бренду втілювала елегантність, гламур і розслабленість водночас. Вона поєднувала вільні й розслаблені силуети зі структурними звуженими, демонструвала багатошаровість і лишалася стриманою.
Увагу публіки привертали й рішення дизайнера щодо фактур. Так, в одному аутфіті поєднувалися костюмна тканина, лелітки й замша; в іншому — хутро, шкіра й плісирування.
Thom Browne
Закривав Тиждень моди у Нью-Йорку показ Thom Browne, що перетворився на справжню оду картатому принту й твіду. Останній був представлений у фантастичних 45 видах, виготовлених у Великій Британії та Ірландії.
В основу колекції, що отримала назву «Оригамі — політ фантазії та свободи», був покладений образ птаха. Шоу відкривала пара «орнітологів», після ж бачимо феєрію авангардного осмислення костюма й інших класичних елементів.
До того ж на шоу Thom Browne ми помітили й українську модель Ірину Кравченко.