Шоу Prada буквально запаморочило нам голови, адже такої сміливості й водночас майстерності ми не бачили в жодного іншого бренду. Однак Тиждень моди в Мілані, як і модний сезон загалом, не завершився на Міуччі Прада, тож ми продовжуємо досліджувати нові лінійки дизайнерів.
На окрему увагу також заслуговував показ Moschino. Минулого сезону дебютував новий креативний директор Дому Адріан Аппіолаза і проголосив зміну вектора руху Moschino: стриманість та ексцентричність в одному флаконі. Адже це саме те, чого прагне бренд, — перетворювати щоденну ординарність на щось неординарне.
Зібравши однодумців як за кулісами подіуму, так і на локації показу, Адріан Аппіолаза представив лінійку, що закликає нас стати щасливими. Буквально — саме get happy чорним по білому написано на одному з аутфітів, що його обрамляла динамічна бахрома на верхньому одязі. Проте до нього ми дійдемо трохи згодом. Адже відкривали шоу total white луки з драпіруванням, рюшами та прозорими тканинами.
Поступово на подіум просочувалися морські мотиви у вигляді форми моряків, промальованої на одязі, та принту з хвилями. Їх змінювали бунтівні байкерські куртки, мотоциклетні шоломи замість сумок і шкіряні плащі.
Ще одна цікава деталь шоу — перли. Вони виступали у вигляді намиста, обрамлення драпірованої тканини на одязі, а також оздоблення топів.
Завершальний аутфіт прикував не меншу увагу публіки, ніж перший. Це була біла сукня довжиною до коліна з написом tubino or not tubino, що перекладається як «сукня-футляр чи не сукня-футляр».