Спираючись на те, що завжди робило Max Mara успішним, — точні силуети та безпомилковий шик, креативний директор запропонував лаконічний гардероб з елегантністю стилю Girls math для сезону весна-літо — 2025.
Третій день Міланського тижня моди. В архітектурі Palazzo del Ghiaccio з його металевими конструкціями відчувався симбіоз елегантності та науки, що стала темою показу. Креативний директор бренду Ян Гріффітс досліджував нову для себе сферу — математику та її строгі закони, що відобразилися в чітких, майже геометричних кроях костюмів і жакетів італійського бренду.
Музою колекції стала новаторка, математикиня та філософка IV століття Гіпатія Олександрійська. Її спадок елегантної точності надихнув дизайнера на використання тригонометричних елементів у крої Max Mara. Кожен елемент демонструє бездоганність конструкції, а формула моди для літа фокусується на новому силуеті плеча — гострому, квадратному і вузькому. Завдяки бездоганній майстерності звичайна поплінова сорочка підіймається до рівня дизайнерського шедевра.
«Чому наукова сфера викликає стільки упереджень серед творчих людей? Ця колекція є абсолютною протилежністю всьому, з чим зазвичай пов'язують креатив, — в першу чергу йдеться про логіку та самоконтроль»,
— прокоментував Гріффітс після показу, переповнений емоціями цього ранку.
На ідеально білому подіумі дефілювали 48 моделей у мінімалістичних образах, що оспівували точність і лаконічність.
Жінка Max Mara народилася в IV столітті в Олександрії. Принаймні, так уявляв її Ян Гріффітс, створюючи колекцію сезону весна-літо — 2025. Ця видатна жінка свого часу загинула в 415 році, але її дух живе в образах бренду: сорочки з чіткими манжетами, прямі жакети та, як данина античності, сандалі зі шнурівкою. Жодних візерунків, жодних кольорових експериментів.
«Жінка Max Mara повинна виглядати так, ніби контролює ситуацію, і бути точною у своєму образі»,
— наголосив Гріффітс.
З математичною точністю колекція поєднує бездоганні лінійні тканини — габардин, драп і поплін, що піддаються трансформації завдяки майстерності крою, поряд із матеріалами, пом'ятими та перетнутими випадковими складками. Відображенням наукової тематики стала і колірна гама: кристально білий, оксид міді, насичений дельфініумний синій та срібний нітрат створюють своєрідну магічну хімію.
Від геометрії креативний директор переймає чіткі лінії, які трансформуються у складки, що нагадують оригамі, на скульптурних сукнях. Стримані, але водночас витончені образи вражають майстерністю. Останні сукні, виконані в білому кольорі, змінюють силует бізнес-леді на образ сучасної жриці.
«Експериментальний підхід, але результат є досконалим, що й потрібно для клієнтки Max Mara»,
— пояснив Гріффітс.
Ян Гріффітс, який працює в бренді вже майже 40 років, продемонстрував усім нам рівняння без невідомих.