Тиждень високої моди у Парижі завершується так само гучно, як і розпочався. Та якщо відкривали його немовлята з мікросхем та химерні форми Schiaparelli, то після закриття показом Maison Margiela можна сміливо аплодувати стоячи, доки опускається завіса, адже бренд перетворив подіум, розташований під мостом Олександра III, на справжнісінький театр із його драматичними персонажами: аристократами, куртизанками та іншими мешканцями нічного Парижа.
Постановником перформансу виступив Пат Богуславський. Саме він виставив моделям рухи, що відображали б їхній характер та особистість. Завдяки йому дехто, немов злодій, йшов подіумом крадькома, а дехто — поважною ходою, елегантно розкриваючи руки.
«Дякую, мій любий Джон Гальяно, за те, що дозволяєш мені бути частиною твого бачення. Я обожнюю тебе. Таких, як ти, більше не існує»,
— звернувся Пат до креативного директора бренду Maison Margiela.
Над неперевершеними makeup-образами моделей працювала Пет Макгрет, яку називають одною із найбільш впливових візажистів світу. Спеціально для показу Maison Margiela Artisanal 2024 вона перетворила учасників на «ляльок» із глянцевими обличчями, тонкими бровами та виразними румʼянами.
Шоу бренду почалося з емоційного виступу музиканта Lucky Love. Він виконав композицію Now I don't need your love. Слідом за ним на подіум вийшов Леон Дам у чорних брюках з контрастними стібками, затягнутому на талії корсеті та з оголеним торсом. Цього кутюрного сезону Джон Гальяно зосередився на формах. Створене ним вбрання здебільшого мало підкреслено вузьку лінію талії та широкі стегна. Від концепції він не відступився, працюючи як із жіночими сукнями чи плащами, так і з чоловічими штанами.
Дизайнер, чию колекцію нині в Мережі називають геніальною, працював над показом Artisanal 2024 цілих 12 місяців, натхнений портретами Брассая 1920–1930-х років. У результаті персонажі створеної ним театральної постановки один за одним демонстрували виконані з прозорої тканини й мережива сукні, крізь які проглядали корсети; тьмяні, немов вицвілі, тренчі; спідниці з додатковим акцентом на стегна, зробленим за допомогою спиць; пальта, що розташовувалися на тілі всіма можливими способами; спущені з плечей сірі светри; спідниці, вкриті круглими вирізами, тощо.
Ноги моделей, які нерідко прикрашали фірмові Tabi від Margiela, були обмотані бинтами або розірваними колготками.
Закривала показ бренду, а разом із ним і весь Тиждень високої моди у Парижі акторка Ґвендолін Крісті в образі елегантної аристократки, виконаному у світлих тонах.