Кейт Голстінн знову зачарувала Нью-Йорк, представивши нову колекцію Khaite осінь-зима — 2025/26 у знаковій будівлі Park Avenue Armory. Під пульсуючий ритм Massive Attack моделі йшли по подіуму, що світився жовтогарячим світлом над темною безоднею. Це була не просто естетична деталь — Голстінн віддала данину своєму ідолу Девіду Лінчу, який нещодавно пішов із життя. Режисер, відомий своєю любов’ю до «Чарівника країни Оз», вплинув на її бачення моди, особливо її темну, кінематографічну естетику.
Однак цього разу дизайнерка знайшла натхнення не лише у Лінчі. Вона звернулася до нуару 1940-х, зокрема до фільму «Дві місіс Керролл» із Гамфрі Богартом і Барбарою Стенвік, костюми до якого створила легендарна Едіт Гед. Це наштовхнуло Кейт на роздуми про еволюцію жіночого одягу: від жорстких корсетів до мінімалізму, від утилітарності до сучасного переосмислення силуетів.
Фатальна жінка у реальному світі
Колекція Khaite осінь-зима 2025/26 — це діалог між минулим і сучасністю, між гламуром 1940-х і розслабленою повсякденністю. Як виглядала б femme fatale у світі джинсів і футболок? Голстінн відповідає: вона носить корсет. Але не той, що стискає тіло, а м’який, пластичний, що підлаштовується під рухи.
Корсети стали ключовими речами колекції — їхня конструкція нагадувала радше м’яку скульптуру, ніж жорсткий каркас. Виконані з чорної лакованої шкіри, леопардової шкіри чи шовкових жакардових тканин, вони поєднувалися з кашеміровими футболками, довгими рукавичками, широкими брюками або джинсами із низькою посадкою.
Не менш дивовижними були драпіровані сукні з відкритою спиною, структуровані жакети з вузькими спідницями-олівцями та розкішне леопардове пальто. Голстінн грала з силуетами: широкі плечі, витончена талія, струмливі тканини — усе це додавало образам впевненості та сили.
Мода поза Нью-Йорком
Хоча бренд Khaite завжди асоціювався з образом сучасної нью-йоркської жінки, цього сезону Голстінн розширила межі свого всесвіту. Вона заглибилася у більш експериментальні форми: жакети з об’ємними рукавами, сукні зі складними швами, чорні сукні з напівпрозорими вставками.
Не обійшлося і без авангардного трикотажу: суконь з бахромою, кардиганів зі складною текстурою. А для більш невимушених образів Голстінн запропонувала затишні комплекти з кашемірових сорочок і джинсів, шкіряні мініспідниці з високими чоботами та пончо.
Дизайнерка також експериментувала зі стилем панк-преп: светри з ромбовим візерунком, червоні шкіряні жакети й штани, нові варіації культової косухи тому підтвердження.
На жовтій цегляній дорозі вперед
Кейт Голстінн відома тим, що не будує свої колекції навколо чітких тем: її сила в майстерному володінні продуктом. Але цього разу дизайнерка дозволила собі концептуальність — і це лише посилило вплив колекції.
Кейт вже зробила значний крок у розвитку бренду: нові магазини в Далласі, Каліфорнії, на Медісон-авеню, незабаром — у Лос-Анджелесі. І ця експансія відчувається в колекції: Khaite — це тепер не тільки про Нью-Йорк. Це бренд для жінок, які знають, що стиль — це не просто одяг, а спосіб заявити про себе.