Другого дня Ukrainian Fashion Week бренд JULIYA KROS, який раніше долучився до організованого Harper`s Bazaar Ukraine паблік-току, провів благодійний показ-перформанс, презентувавши лінійки жіночого і чоловічого одягу, а також одягу з функцією.
Колекція бренду і сценографія показу стали площиною для розмови про сміливість бути справжнім, про шлях до мрії, що з маленького променя світла перетворюється на потужний потік. У своїй новій роботі дизайнерка Юлія Перекрьостова втілює філософію осмисленого, свідомого життя. У ній JULIYA KROS укотре підтверджує свою прихильність до інтелектуальної моди.
Ким є Ambitious People бренду JULIYA KROS?
Лінійка весна-літо — 2026 від JULIYA KROS недарма отримала назву Ambitions, адже вона звертається до амбіцій як головного капіталу в людському житті. Саме вони створюють рух, виклики та відповідальність.
Нова колекція бренду — про людей, які крокують на межі свободи й обмежень, страхів і талантів, цінностей і провокацій, ризиків і можливостей. Вони ставлять собі чесні запитання: хто я справжній? чого я хочу? як відчиню ці двері? Там, де інші бачать стіну, вони бачать шлях до мрії.
Вони відмовляються від fast life, кажуть «ні» маніпуляціям, нещирим емоціям, штучним стосункам і всьому зайвому.
Вони мають сміливість бути справжніми. Для них одяг — друга шкіра і спосіб вести діалог зі світом. Тож у колекції втілюється інтелектуальна сексуальність, що відмовляється від перекроювання тіла чи особистості заради чужого схвалення.
Новий погляд на функціональний гардероб
У новому сезоні Юлія Перекрьостова зберігає знакові деталі в крої блейзерів і брюк, водночас відкриваючи нові грані функціонального гардероба. Дизайнерка традиційно деконструює одяг, створює вироби-трансформери, звертається до двосторонніх елементів і знімних деталей.
Окрім цього, деякі жіночі моделі з маскулінним силуетом переходять у чоловічу колекцію, стаючи символом гендерної синергії.
Колірна палітра Ambitions продиктована темою колекції та стилістикою бренду — у ній поєднано чорний, сірий, синій, коричневий і бежевий відтінки як невіддільні складові ділового гардероба. Вибір матеріалів зроблено з урахуванням їхньої екологічності й тактильності, а гра фактур в образах досягається використанням обох сторін однієї тканини й акцентним методом обробки швів.
У межах показу JULIYA KROS також продемонстрував колаборацію з Vivid Fusion — концептуальні тренчі з принтованими елементами з картини «Стрічки» Ганни Криволап.
Окрему увагу Юлія Перекрьостова приділяє одягу з функцією, представляючи вироби для людей з різними рівнями ампутацій кінцівок. Запропоновані брендом рішення забезпечують зручне обслуговування протезів, а також комфорт і можливість бути активними.