Зі стародавніх і дещо містичних Золотих воріт Ukrainian Fashion Week переноситься до фешенебельного і водночас затишного провулка поблизу готелю Sofia. Саме тут свою колекцію Pre-Spring 2025 продемонстрував заснований ще у 2012 році бренд KSENIASCHNAIDER. Лінійка отримала назву No Fixed Norm, що втілює прагнення креаторів бренду до змін наявних норм і вибір легшого, тоншого і більш гумористичного підходу до життя та моди у сучасному світі політичного та культурного популізму.
Нову колекцію бренду відзначили його впізнавана вулична естетика та улюблені деконструйовані елементи дизайнерів Ксенії та Антона. У фокусі лінійки опинився, звісно, денім — звісно, перероблений. KSENIASCHNAIDER славиться своїми інноваційними підходами в дизайні та акцентом на сталий розвиток: на створення нових джинсів потрібно кілька ретельно відібраних пар вінтажних. Кожен новий виріб фактично є унікальним.
Увагою публіки цілковито заволоділа винахідлива манера KSENIASCHNAIDER у роботі з матеріалами. Так, культовими денімовими рядками, що їх зазвичай використовують для забезпечення міцності джинсових виробів, дизайнери розшивають орнаменти у формі джинсів на повсякденних футболках і худі, а також створюють стьобані джинсові куртки, спідниці-балони та шорти.
Класична техніка вишивки бродері анґлез, що традиційно асоціюється з легкими літніми сукнями, з’являється на гендерно нейтральних худі та брюках із «вшитою» спідницею. Окрім цього, KSENIASCHNAIDER працював і з оптичними ілюзіями, представивши куртки, спідниці та брюки з принтом джинсів. На увагу заслуговують також джинсові вироби з трикотажем.
Завершували образи моделей кросівки KSENIASCHNAIDER x adidas Originals — очільники вішлістів тисяч фешіоніста з усього світу, а також білі гостроносі чоботи на підборах, класичні шкіряні мюлі з гострим мисом, денімові мюлі з квадратними підборами та інші.
Вуличну атмосферу показу «доповнив» проїзд спецтехніки. Несподівано те, що могло б зруйнувати будь-яке інше шоу, підкреслило настрій міста.