Французький Модний дім Hermès продовжує розширювати свою присутність на азійському ринку. Днями бренд провів показ другої частини своєї лінійки сезону осінь-зима — 2025 у Шанхаї, розкривши нові грані впровадження духу верхової їзди у міський гардероб сучасної жінки.
Тож місцем проведення шоу недарма став Шанхай. Як у розмові з виданням WWD поділилася Надеж Ванхі, художня керівниця Hermès, китайський ринок є найбільш відкритим до сучасних технологій. Він швидко розвивається, тож вимагає моди, яка б рухалася у його ритмі.
Окрім цього, Надеж у своїх показах вирішила просувати концепцію зустрічі з містом, тож презентація лінійки відбулася у футуристичній Бундській затоці. Крізь величезні вікна хмарочоса відкривався вид на залиту сяйвом мегаполіса набережну Бунду.
Сама ж колекція також зосереджувалася на формуванні гардероба сучасної жінки, у якому ключову роль, на думку Надеж, відіграють модульність і функціональність. Так, майстерність роботи зі шкірою розкривається через утилітарний верхній одяг, а його багатогранність фіксується у різноманітті теплих осінніх кольорів.
Лінії вбрання підкреслюють в образах фемінність, вони огортають талію та вигини ніг. Силуети взаємодіють з аксесуарами, задаючи фірмовий тон Hermès.
З-поміж цікавих стилізаційних деталей, які використовує дизайнерка, — високо підкочені рукави одягу, шовкові хустки, обмотані довкола шапки, а також навушники, що лежать довкола шиї.