Нова колекція українського бренду FROLOV є одою дуже особистих і найяскравіших дитячих спогадів засновника бренду Івана Фролова про Крим.
«До анексії 2014 року я відвідував півострів щоліта. Неможливість побувати у цих місцях знову відродила в моїй пам’яті десятки образів, які хвилювали мене та вплинули на моє розуміння жіночності, сексуальності та свободи самовираження в кінці 90-х та 2000-х роках. Свобода та провокація є визначальними рисами бренду FROLOV. Їхнє осмислення і втілення також відбулись, завдячуючи Криму.
Ще змалечку мені запам’ятались задушливо-приємні запахи солоної води, голочок хвої та пилу. Це був аромат містики та романтики. Він переслідував мене в процесі формування моєї сексуальності, бентежив в особливі моменти першого юнацького кохання, що захопило мене саме в Криму. Усі ці спогади я переклав на мову вбрання»,
— коментує дизайнер.
Натхненням для особливих відтінків кольору бургунді на сукнях стали кольори шкіряних диванів потягів, що вирушали таким жаданим маршрутом Київ — Севастополь. Зелені кольори у вбраннях, втілені у вельветі — новому для бренду матеріалі, нагадують про голочки хвої у променях сонця. Градієнти на фірмових корсетах FROLOV відображають захоплення Івана кримським надвечір’ям та спогади про нерівномірну засмагу на оголених тілах. Колірна палітра колекції також демонструє пляжну моду тих часів, яку я дослідив завдяки особистим архівним фото, а також серії знімків Мартіна Парра з його подорожей до Ялти.
Червоне мереживо, елементи з пір’я на сукнях та аксесуарах, шкіряні сорочки, прозоре вбрання — усе це є частиною спогадів Фролова про перші дискотеки в Криму та про жінок у строкатих, та все ж шикарних образах.
«Мені також пригадуються жінки, що продавали кукурудзу та морозиво на пляжі, яким вдавалось компонувати усі можливі варіації тваринних принтів у своєму вбранні. Цей спогад надихнув на створення леопардової сукні-трансформера, що складається з корсету, бра та пишної спідниці»,
— розповідає Іван Фролов.
У колекції багато східних мотивів, які захопили дизайнера ще тоді, коли він дитиною поїхав до палацу кримсько-татарського хана в Бахчисараї. Також відкарбувалися в пам’яті уривки серіалу «Роксолана» про легендарну українську дівчину, яка у 16-му ст. була продана у рабство султану і стала дружиною правителя Османської імперії. Образ Роксолани у цій стрічці, а особливо момент, коли з неї зривають одяг під час продажу на ринку рабів, стали прототипом вбрання, що складається з чорної прозорої сукні та мереживної білизни.