Серпень 2025 року добігає кінця, а разом з ним — і літо, що для світу моди було як ніколи насиченим. Запам’яталося воно нам не лише новими релізами й рекламними кампаніями, а й продовженням серії гучних призначень і дебютних показів. І хоча традиційно серпень, сезон відпусток, дещо знизив цей шалений темп, місяць видався не менш цікавим.
Бренди представляли свої колекції у межах Тижня моди у Копенгагені, анонсували нові колаборації, показували перші осінні кампейни, а також активно готувалися до початку нового циклу показів у містах «великої четвірки».
Усі ключові новини та події місяця ми зібрали у наших fashion-знахідках.
Chanel випустив нову pre-колекцію сезону осінь-зима — 2025/26
Лінійка стала втіленням маскулінно-фемінінного стилю героїнь романтичних комедій 1990-х років, а її обличчям стала південнокорейська реперка Дженні.
Знімання нового кампейну відбулося в одному з улюблених місць Ґабріель Шанель — у садах Пале-Рояль. Над ним працював фотограф Крейґ МакДін.
Майлі Сайрус стала першим в історії Maison Margiela обличчям бренду
Хоча від самого свого заснування Maison Margiela дотримувався «анонімності», нова епоха бренду зрештою розпочалася — його першим обличчям стала співачка Майлі Сайрус.
Артистка з’явилася в осінньо-зимовій кампанії Maison Margiela у серії живописних портретів авторства Паоло Роверсі. Вона постає занурена в архетипні образи Дому, демонструє одяг, що цінувався протягом довгого часу. Він пом’ятий, вицвілий і латаний, та водночас розкриває красу.
Шон Макгірр втілив безкомпромісність самовираження у рекламній кампанії McQueen
Креативний директор бренду представив кампейн сезону осінь-зима — 2025, у якому звертався до постатей провокаторів XIX століття — митців, письменників і естетів, серед яких Оскар Вайльд, Веста Тіллі, Ромен Брукс.
Знімання, зіркою якого стала Алекс Консані, транслює стан екстатичної розкутості, перехід від стриманості до захопливого відчуття визволення.
Сара Бертон представила першу осінню кампанію Givenchy
Після першого знімання за участі Кайї Гербер, Сара Бертон продовжує говорити про жінок — тих, які в кадрі, і тих, які лишаються поза ним, однак спільно творять історію моди.
На кадрах осіннього кампейну, що над ним працювала Колльє Шорр, з’являються такі зіркові моделі, як Ада Акеч, Вітторія Черетті, Лю Вень, Кайя Гербер, Єва Герцігова, Н’ядола Габрієль та Емелін Уаро. Поряд із ними бачимо «невидимих героїнь»: стилістку Каміллу Нікерсон, візажистку Люсію П’єроні та саму фотографку Колльє Шорр.
Alaïa зняв новий кампейн на дикому узбережжі півночі Франції
Пітер Мюльє представив нову рекламну кампанію літо-осінь — 2025, що підносить на новий рівень ідею кінематографічності моди. Надихаючись своїми улюбленими фільмами — «Фортепіано» Джейн Кемпіон, «Та, що танцює в темряві» Ларса фон Трієра, «Грозовий перевал» Вільяма Вайлера і «Баррі Ліндон» Стенлі Кубрика, — він свідомо задумав кампейн як фільм, з ідеєю руху, яка є фундаментальною для Alaïa.
Ще одна унікальна деталь: знімання вперше відбулися виключно на відкритому повітрі, на північному узбережжі Франції, між мисами Кап-Блан-Не і Кап-Грі-Не.
SZA стала артдиректоркою бренду Vans
Нову главу бренду Vans розпочинає співпраця зі співачкою SZA. Відтепер вона відповідатиме за рекламні кампанії Vans, а також спільно з його командою розроблятиме ексклюзивні колекції, поєднуючи своє унікальне бачення з креативним, молодіжним духом бренду.
Levi’s випустив денімову колекцію спільно з Бейонсе
До лінійки, що отримала назву The Denim Cowboy, увійшли сім лімітованих виробів. Кожен із них є переосмисленням уже знакових моделей Levi’s.
Йдеться, зокрема, про джинси 501, що виготовлені зі спеціальним адаптованим співвідношенням стегон до талії, а також збільшеним простором у зоні сідниць і стегон.
BOBKOVA представив колекцію SS`26 у Копенгагені
Цього серпня у Посольстві України в Данії відбувся пресбранч, організований у співпраці з проєктом Fashion for Ukraine та Poet Showroom. У його межах свої колекції представили шість українських брендів, зокрема BOBKOVA.
Лінійка SS`26, як розповідають у бренді, — про подвійну філософію жінки, яку порівнюють зі склом. Скло захищає, але водночас є вразливим; дає стабільність — і розбивається від крихкості; прозоре й щире, та водночас зберігає таємницю і створює ілюзію.
brabrabra і KSENIASCHNAIDER презентували спільну лінійку
DENIM DREAM — лімітована колекція brabrabra і KSENIASCHNAIDER, що досліджує простір снів крізь одяг, створений для внутрішнього спокою. Речі колекції виникли з бажання подарувати абсолютний комфорт, доречний як удома, так і поза ним.
Лінійка поєднала впізнавану джинсову естетику KSENIASCHNAIDER і чутливий підхід до тіла від brabrabra. До неї увійшов бавовняний сет білизни кольору айворі з топом і розслабленими трусиками, а також два комплекти одягу з джинсовим принтом: сорочка зі штанами та футболка з шортами.
POELLE випустив колекційну книжку Poetry In Forms
З нагоди дня народження українського бренду аксесуарів POELLE друком вийшла книжка Poetry In Forms — вишукане видання у форматі coffee table book, в якому зібрані візуальні історії про колекції та колаборації, що були створені протягом цього року.
На сторінках книги — знімання Color Field, присвячене творчості Казимира Малевича і Марка Ротко, Stilleven, що відсилає до мистецтва голландського натюрморту, а також арт-кампейн шовкових хусток, створених POELLE у співпраці з художником Вовою Кено і безтурботна fashion-історія Dolce Far Niente.