Речі як мистецтво, які входять до творчого доробку Сааба, вражають: кожного сезону на Тижні високої моди в Парижі він подорожує з Бейрута з усім своїм ательє, команда якого втілює чуття дизайнера до пишноти в незліченних розкішних образах. Творіння Сааба, здається, живуть у фантастичному місці з казок. Але усіяний зірками перший ряд дав чітко зрозуміти, що уява модельєра цього сезону подорожувала «до магії Марракеша і таємниці пустельної троянди». Сааб підкреслив, що, попри всю схожість, колекція відрізняється від його рідної країни.
«Форми не ті самі, вишивка інша, але це наче сестра»,
— сказав він.
Елі Сааб ніколи не зустрічав прикрас, що сяють, які б йому не подобалися. З 64 образів його кутюрної колекції лише шість були виконані в однотонних кольорах та позбавлені прикрас: три сукні з червоного шовку різних відтінків, скульптурна бальна сукня з шовку дюшес рожевого кольору і драпірована сукня з блакитного ґазару. Решта — блискучий парад інкрустованих мережив, кришталевих вишивок, оздоблених золотом вирізів, пелюсток органзи та пір'я, перетворених у 3D-аплікації у формі квітів.
До речі, ці обʼємні квіти прикрашали пір’ясті накидку зі шлейфом, яку Дженніфер Лопес вдягнула на показ, зʼявившись на червоній доріжці та змусивши фотографів і фанатів шаленіти від захвату.
Сааб звернув увагу на складні геометричні візерунки архітектури країни. Він переніс їх у філігранну вишивку на накидки та сукні, де золото прокладає собі шлях у м'яких кольорах заходу сонця. Перфоровані металеві вироби марокканського дизайну інтер'єру та освітлення також знайшли своє відображення в моделях з графічними лініями та інкрустованими квітковими мотивами.
Як висновок, можемо зазначити, що він твердо і впевнено домінує серед дизайнерів, які відшивають вбрання для знаменитостей для червоних килимових доріжок, бо це та розкіш, яку неможливо обійти стороною.