На початку грудня врешті стало відомо ім’я нового креативного директора Dries Van Noten, який прийняв під своє крило бренд після виходу з нього самого Дріса Ван Нотена. Цією людиною став 33-річний Джуліан Клаузнер, який був частиною команди з 2018 року і працював над жіночим вбранням.
Нині ж Dries Van Noten представляє лукбук чоловічої колекції сезону осінь-зима — 2025/26. Колекція стала першою для Клаузнера на посаді креативного директора, тож пропонуємо вам розглянути її в деталях.
Призначення Джуліана Клаузнера креативним директором, за задумом Ван Нотена, мало б гарантувати збереження ДНК модного дому і водночас впровадження в нього свіжих елементів. Саме це й відбувається у новій лінійці бренду: в ній дизайнер досліджує нові стилі, не зраджуючи айдентики Dries Van Noten.
Колекція звертається до минулих епох, просочуючи їхньою елегантністю сьогодення. Джуліан Клаузнер грає з контрастами, відкриваючи їхню взаємодоповнюваність і досліджуючи вплив мистецтва на чоловічі архетипи.
«Естетика, що не старіє, поза часом» — так дух нової лінійки описують у Dries Van Noten. У взаємодії матроського стилю, матеріального декадансу та темної драми виникає унікальне відчуття портової історії Антверпена.
Кінематографічність аутфітів посилюється фотозніманням Віллі Вандерперре, який у роботі надихався постановчими портретними світлинами минулого.