Ми вже неодноразово зазначали, що цикл модних шоу, який стартував із показами чоловічих колекцій у Мілані, є особливим, адже визначається дебютами нових креативних директорів для багатьох брендів. І напередодні в Парижі свою першу колекцію для Dries Van Noten презентував Джуліан Клаузнер.
Новим креативним директором бренду Джуліана Клаузнера оголосили на початку грудня 2024 року. Тоді ж стало відомо, що він працюватиме як над жіночою, так і над чоловічою лінійками. Джуліан є частиною команди Dries Van Noten з 2018 року, тож очікувалося, що дизайнер втілить звʼязок між минулим і майбутнім компанії, зберігши її ДНК.
Яким був дебют Джуліана Клаузнера — розповідаємо в нашому матеріалі.
Спадщина Dries Van Noten та інновації
Джуліан Клаузнер відкриває нову главу в історії бренду показом у нетиповій для Dries Van Noten локації — в Опері Гарньє. Дизайнер відходить від традиційних індустріальних склобетонних просторів, віддаючи перевагу театральній елегантності й вишуканості архітектурних форм.
Клаузнер вплітає в дизайн історичні мотиви, водночас презентуючи власні інтерпретації спадщини бренду в тісній взаємодії з величним простором Опери Гарньє.
«Я представляю свою першу колекцію як креативний директор Dries Van Noten з честю і хвилюванням. Презентація відбувається в Опері Гарньє, і колекція була створена з урахуванням місця проведення — історії, які можуть розповісти ці стіни, та енергія іншого часу, що наповнює повітря»,
— передає слова Джуліана Клаузнера ресурс Style Not Com.
Стилістичне різноманіття та statement-аксесуари
Закладені легендарним представником Антверпенської шістки Дрісом Ван Нотеном основи ДНК його бренду отримують своє логічне продовження та оновлення в руках його наступника. Так, Джуліан ретельно і віддано дослідив архіви Dries Van Noten, наповнивши свою дебютну лінійку багатошаровістю та знаковою для бренду грою з контрастами текстур тканин.
Новий креативний директор бренду поєднує фактурні светри, спущені на одне плече, з лелітками й принтованими елементами, а сатинові драпіровані сукні — з декорованими китицями з бахромою сумками. Поряд із фірмовими кольорами й принтами Dries Van Noten на подіумі бачимо вишукані чорні короткі пальта, деконструйовані жакети й довгі пальта з високим коміром у вишуканому синьому кольорі.
Драпіровані топи, фігурні хвилясті блузи, плетені моделі, прозорі спідниці з мереживом, взуття з принтом-килимом, светри-капори — лінійка Джуліана Клаузнера вийшла максимально різноманітною. А костюмні елементи, натхнені епохою 1930-х років, східні мотиви, впливи стилю ар-деко складали вагому частину подіуму.
Ключовим театралізованим аксесуаром показу стали головні убори із сітчастим декором. Разом з тим увагу публіки привернув statement-пояс, оздоблений бахромою, — справжній витвір мистецтва, що стане ідеальним доповненням до строгого драматичного пальта. А шкіряні широкі пояси обіцяють стати мастхевом цього осінньо-зимового сезону.