Демна Гвасалія, подіумний дебют якого очікується у лютому 2026 року, днями представив лукбук своєї другої колекції Gucci. Дизайнер зарікся повернути Дому його Gucciness і нагадати публіці, чим бренд є насправді. І Демна впевнено крокує до своєї мети.
Для роботи над другою колекцією, що отримала назву Generation Gucci, новий креативний директор занурився у спадщину Дому. Лінійка відображає постійне дослідження візуальних кодів різних епох бренду, побачених крізь призму самого Демни. Він поєднує архіви в один наратив, що стає основою його власного бачення.
Детальніше нову колекцію Демни для Gucci — роздивляємося у нашому матеріалі.
Відродження епохи Тома Форда
Характерна для творчості Демни оверсайз-естетика з гіперболізованими плечима у Gucci поступається драматичності й стриманим силуетам. Лукбук колекції Generation Gucci, сформований як кадри показу, що ніколи не відбувся, легко міг би бути фотозвітом із шоу Тома Форда 1990-х років. Його відкрила Алекс Консані у пудрово-рожевому костюмі, зшитому за лекалами тих часів.

Гострі силуети й костюми поверх оголеного тіла, струмливі сукні й глибокі V-подібні вирізи, блискучі лелітки й культові Web-куртки, спідниці-олівці й шкіряні пальта — кожна деталь переносила прихильників Gucci в епоху 1990-х років, пору витонченого мінімалізму і чіткості. Образи також доповнювали знакові для Форда окуляри-авіатори, а макіяж очей моделей був характерно димчастим.
У референсах до 90-х Демна Гвасалія не обмежився одягом. Він прагнув відтворити атмосферу «головного модного спогаду» свого покоління — осіннього шоу 1996 року. Порожній подіум, що його прорізає яскраве світло одного прожектора, став тлом Generation Gucci.


Не 90-ми єдиними
Не обмежився Демна й однією епохою. Поряд із 1990-ми Тома Форда бачимо 2000-і Фріди Джаніні з характерними для неї фемінними мотивами — блузками з бантами і спідницями А-силуету. З кожним наступним образом свого вигаданого історичного показу дизайнер дедалі глибше занурювався в історію Дому — колекцію пронизують знакові для епохи 1970-80-х років принти Gucci.
Різні покоління митців та образів об’єднувалися спільними для всіх епох кодами бренду. Серед них — знакові флористичні мотиви, натхнені флорентійською спадщиною.
Аксесуари — ключ до витонченості
Як вважав Том Форд, аксесуари — запорука вдалого аутфіту. Вони немов збирають всі фрагменти воєдино, роблять образ довершеним. Його ідею продовжує й Демна у лінійці Generation Gucci, доповнюючи вбрання моделей сумками Jackie 1961, Ophidia, Dionysus і Lunetta Phone+.




























