Завдяки потужній всесвітньо відомій кампанії попередніх років #BeYourOwnBOSS бренд визначив, що кожен клієнт BOSS — це особистість, яка живе самостійним життям, впевнена у собі, стильна та з перспективним баченням.
У новому сезоні гасло змінюється на більш надихаюче повідомлення, яке показує, як наш особистий вибір зробив нас тими, ким ми є сьогодні, підкреслюючи, що «вибір завжди за тобою» і сила бути власним БОСОМ залежить від кожного з нас.
Центральним мотивом кампейну весна-літо 2024 є нова монограма Double B, представлена на багатьох виробах колекції — від одягу до аксесуарів. Ця характерна деталь втілює дух справжнього БОСА — сміливої особистості, яка не боїться заявити про себе. Дебют монограми Double B відзначається масштабною цифровою кампанією по усьому світу.
Під гаслом Double B, Every Me близько 100 амбасадорів: знаменитостей, спортсменів та інфлюєнсерів створюватимуть оригінальний контент для соцмереж бренду BOSS. Кожен з обраних талантів виразять ключові аспекти своєї особистості, одягаючи речі з монограмою Double B, демонструючи, що є більше ніж один спосіб бути БОСОМ для самого себе. Шанувальників бренду також буде запрошено взяти участь онлайн за допомогою унікального фільтра в соцмережі Instagram.
В обєктиві нової кампанії — всесвітньо відомі знаменитості, зокрема бразильська супермодель Жизель Бюндхен та британська модель Адвоа Абоа, до яких приєдналися амбасадори BOSS — південнокорейський актор Лі Мінхо, італійський тенісист Маттео Берреттіні та британська співачка й актриса Сьюкі Вотергаус.
У новій кампанії ми бачимо, як кожен талант прокладає собі шлях через лабіринт, поступово переходячи від трохи затінених ділянок до тепло освітлених і поетично демонструючи, як життєвий вибір формує людину та дозволяє їй бути власним босом.
Візуальна та емоційна історія цієї кампанії зачіпає за живе і спонукає до індивідуального самоаналізу, водночас об'єднуючи споживачів зі світовою спільнотою BOSS через захопливий меседж, що надихає.
Колекція BOSS весна-літо — 2024 базується на ідеях, які раніше були представлені на показі бренду в Маямі, де вишукана, приглушена колірна палітра та сучасні інтерпретації класичних речей зайняли центральне місце. Повноцінний гардероб, на який можна покластися 24 години на добу, сім днів на тиждень, пропонуючи ідеальний образ для будь-якого випадку.
Основними акцентами нової колекції є м’які відтінки, легкі текстури та гра на їх контрасті — плавність та структура; непрозорість, поєднана з прозорими елементами, і все це забезпечує більш свіжий погляд, що ідеально підходить для яскравих теплих місяців.
Чоловіча колекція представлена легким верхнім одягом. Зокрема, класичні тренчі у поєднанні з елегантними сорочками та костюмами, кремові блейзери, бежеві жилети, світло-коричневі светри у поєднанні зі шкіряними кросівками.
Жіноча лінійка представлена повітряними прозорими тканинами, що контрастують із більш структурованими, приталеними речами. Акцентними у колекції є нейтральні оверсайз-блейзери, що поєднуються з брюками в тон, та монохромні образи у класичному чорному кольорі.
Речі з нової колекції BOSS можна придбати в офіційних монобрендових магазинах за адресами: ТРЦ «Ocean Plaza» м. Київ, вул Антоновича, 176; ТРЦ «River Mall», м. Київ, вул Дніпровська Набережна12; ТРЦ «Nikolsky», м. Харків, вул. Пушкінська, 2а та на сайті.