7 вересня у Нью-Йорку стартував Тиждень моди, тож ми вже готові оглядати роботи найгучніших імен американської fashion-індустрії та деяких інших дизайнерів, які цьогоріч обрали саме гучний мегаполіс для проведення своїх шоу. Серед них — Пітер Мюльє, показ якого став справжньою сенсацією.
1982 року в Bergdorf Goodman у Нью-Йорку дебютував сам Аззедін Алая. Тепер же, у 2024 році, Пітер Мюльє повернув шоу Alaїa до міста, важливого як для бренду, так і для нього самого. В Instagram Дому це рішення описують як замкнення кола.
Локацією для весняно-літнього показу Alaїa став Музей Соломона Ґуґґенгайма — найстаріший і один із найбільш відвідуваних музеїв сучасного мистецтва у світі. Alaїa став першим брендом, який представив свою колекцію у цій, без перебільшення, легендарній будівлі. Архітектурні форми музею, ритмічність кіл і спіралей у його інтер’єрі гармонійно поєдналися з силуетами лінійки.
У модному домі поділилися, що колекція формувалася саме на основі ідеї її демонстрації в американському музеї мистецтв.
Серед гостей нового показу Alaїa помітили, зокрема, Ріанну в кастомному вбранні бренду, а також Лінду Євангелісту, Наомі Кемпбелл, Стефані Сеймур, Лів Тайлер та інших. Окрім цього, бренд запросив на шоу близько 120 студентів модної індустрії.
Шоу відкрила Мона Тугаард у коричневому топі-бра з відкритими плечима та білій мініспідниці на низькій посадці. Слідом за нею на подіум вийшла Вітторія Черетті в аналогічному аутфіті з білим топом і синьою спідницею. Вагомим акцентом обох образів слугували сережки, об’єднані довгим ланцюжком, що також відігравали роль намиста.
У межах колекції Пітер Мюльє у звичній для бренду манері експериментував з об’ємами й обтислими елементами. Завдяки використанню прозорих тканин і драпірування лінійка весна-літо — 2025 вийшла надзвичайно легкою й повітряною.
Погляди аудиторії приковували до себе й дуті куртки, кейпи довжини максі та м’які й фактурні шуби.
Подих глядачів перехопили сукні-спіралі з драпірованої тканини, що були показані наприкінці шоу.