Днями у Києві увосьме відбувся ELLE ACTIVE FORUM. В умовах війни перед багатьма з нас постав виклик знайти нову професію. Тож метою форуму було надихнути українських жінок, розкрити потенціал, навчити вірити у свою мрію, розповісти, як жити за правилами нових реалій, як залишатися в ресурсі, де знаходити мотивацію. Захід відбувся на інноваційній локації UNIT.City.
Цього року спікерами стали неординарні та успішні люди:
Валерія Іонан
Заступниця міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції
Тема виступу: «Як Україна стала "європейським тигром" цифрової трансформації».
Олексій Ніщик
Education operations director кофаундингової ІТ-компанії Genesis
Тема виступу: «Lifelong learning: як зростати в часи змін».
Катерина Дорошевська
Засновниця PR-агенції BECOME, експертка зі стратегічного PR у Дія.Бізнес
Тема виступу: «Як запустити та розвинути власний бізнес за допомогою персонального бренду?»
Олена Мандзюк
Інфлюенсерка, блогерка, засновниця домашніх фітнес-програм для жінок DREAMFIT
Тема виступу: «Як не втратити розум і знайти справу свого життя?»
Зоряна Пелех
Засновниця юридичної компанії ZP Law office of Zoriana Pelekh
Тема: «Вихід у публічність: як розпочати формування особистого бренду та захиститись від cancel culture».
Інна Дубровіна
Дипломований нутриціолог, консультант з лікувального харчування та health-coach
Тема виступу: «Як відновити енергію та підтримати організм в умовах стресу».
Ірина Науменко та Наталія Роля
Співзасновниці PRO RETREATS
Тема виступу: «Чому піклуватись про власне ментальне здоров’я важливо зараз»
Також у рамках форуму відбувся Public Talk від Raiffeisen Bank за участі Оксани Шевченко — заступниці голови правління Райффайзен Банку, Ольги Устинової — СЕО компанії Vodafone Україна та Антона Семенова — засновника волонтерського проєкту «Як ти, брате?», тренера інструкторів ТрО з першої психологічної допомоги. Тема дискусії — «Інклюзивність та безбар’єрність під час війни, підтримка та реінтеграція ветеранів».
Fashion-партнер заходу інтернет-магазин Answear.ua подарував кожній гості сертифікат на шопінг, а партнер iHerb — знижку на оформлення замовлення. Окрім цього гості отримали косметичні подарунки від beauty-партнера Artdeco. Також цьогоріч форум підтримала компанія L’Oreal Україна.
Пригощав гастрономічний партнер Parkovy Roof Kitchen. Настрій забезпечувало німецьке ігристе Latinium. Освіжальний партнер — артезіанська вода Avalon. За флористичне оформлення відповідало Pollen buro.
Гості мали змогу взяти участь у розіграші від партнерів. Переможці отримали набори косметики від HydroPeptide та Artdeco.
30% від продажу квитків було направлено на допомогу ЗСУ, а саме — на окопні РЕБи для взводно-тактичної групи спецпризначення 199-го центру ДШВ.