Днями парк навколо ресторану «Прага» знову став місцем сили, краси та єдності. Попри осінню прохолоду і ранковий дощ, він наповнився натхненням, теплом зустрічей та усмішок.
Просто неба, серед осінніх барв гості ярмарку прогулювались алеєю крафтових майстрів і художників, куштували сезонні частування, купували українські вироби, підспівували знайомим пісням і долучалися до благодійності.
Особливу атмосферу цього року створив декор від Golubchik Décor — символічний, натхнений українським макраме як образом плетіння поколінь, традицій і зв’язків. Центральна інсталяція у стилі етнобохо втілювала образ сильної та гостинної України.
Офіційним партнером заходу став Mercedes-Benz. Він презентував електричний автомобіль EQS SUV, що є уособленням елегантності, надійності та сучасності.
Окремим всесвітом дослідження та творчості завдяки освітньому партнеру КМДШ стала дитяча зона. Креативна міжнародна дитяча школа створила простір, де діти могли експериментувати, фантазувати, відкривати світ і себе крізь призму гри та сучасної освіти.
Святковий настрій підтримувала агенція НОТЄНОТ, яка організувала захопливі активності, ігри та взаємодії для малечі протягом усього дня.
Цьогоріч «Прага» започаткував нову традицію — pets friendly зону. Її головними учасниками стали Curly Joy та Emmy&Lily, які створили атмосферу ніжності та турботи: кучеряві улюбленці, мильні бульбашки, майстер-класи для дітей і навіть ексклюзивні парфуми й догляд для хвостиків. Підтримав зону Gavryk — найтурботливіший простір для тварин в Україні, що об’єднує готель, зоотаксі та повний спектр сервісів для чотирилапих друзів.
Яскравим емоційним акцентом ярмарки був виступ гурту «Щука-Риба». Жива музика, сучасні народні ритми, танці та драйв — усе це зробило атмосферу справді особливою.
Окрім цього, у межах подій гості мали змогу підтримати військових, придбавши стильні речі на мерчпойнті «Праги», створеному спеціально для цієї мети. Благодійна ініціатива належала команді ГЕРОЙCAR — зібрані кошти цього разу будуть спрямовані на підтримку 35-ї Окремої бригади морської піхоти.
Захід є частиною філософії Table Talk, де кожен ресторан — це простір зустрічей, вдячності, турботи й культури. «Прага» вірить: естетика, смак і спільні цінності здатні надихати й обʼєднувати навіть у найбуремніші часи.
«У наш непростий час такі події — це можливість зупинитись, подякувати одне одному, наповнитись натхненням і знову згадати, заради чого ми рухаємось далі. Від усієї команди ресторану дякуємо кожному партнеру, кожному гостю та кожному учаснику, хто зробив це свято можливим. І до нових зустрічей із ще більшою вірою, світлом і любов’ю»,
— зазначають у «Празі».